5 Haziran 2009 Cuma

Dizi dizi diziler


Televizyon hayatımızın içinde.Biz millet olarak televizyona fazlasıyla bağımlı yaşıyoruz.Sosyal hayatımız gelişemiyor.Gerçi ekonomik krizin iyice etkisini gösterdiği son aylarda kültürel etkinlikleri takip etmek de mümkün değil.

O zaman ne yapıyoruz? Oturup dizi izliyoruz.İlk yabancı dizileri takip etmem Cnbc-e kanalındaki dizilerle gerçekleşti.O yıllarda Ally Mcbeal 'i izlemeye başlamıştım.Tarz olarak farklı gelmişti.Hayalperest avukatın maceralarını zevkle takip etmiştim. Kimi sahnelerde ağlamış, kimi sahnelerde gülmüştüm.Tekrar bölümlerini de Digiturkten takip ettim.Hatta son günlerde Showplusta yeniden başladı.Hiç izlememiş gibi yeniden izlemeye başladım.Ally'nin Bily'e olan aşkı hala gözlerimin dolmasına sebep oluyor tekrar bölümlerini izlerken.Yarım kalan aşk hikayesi..Onun sonrasında diğer diziler ilgimi çekti.Buffy The Vampire Slayer'ı,Angel'ı zevkle takip ettim.Komedi dizilerini de unutmamak gerekir.Married With The Children, Seinfeld söylemeden geçemeyeceğim komediler arasında.

Lost izlemeye başlamak farklı bir döneme geçiş gibi oldu. Lost sonrasında her diziyi izlememeye başladığımı fark ettim.Tabi Losttaki kurguyu, hikayeyi beklemek anlamında değil bu.Yapılan işlerin kalitesi anlamında.Lostu ilk zamanlar dvdde arka arkaya bölümleri izleyerek yerimizden kıpırdamadan takip ettik.Sonrasında malum hafta hafta yayınlanmasını bekledik.Lost hala takip ettiğim bir dizi.Ama ilk izlediğim gibi beynimi fazlasıyla meşgul etmiyor.O sıralarda rüyalarımda bile adayı görüyordum.O kadar çok olay oldu ki teori bile üretemiyorum.Lost ile ilgili çok yazılan çizilen söylenen zaten çok şey var.Son zamanlarda sezon sezon takip ettiğim diğer dizilerle ilgili dosyalar açmak istiyorum

Hiç yorum yok: