7 Eylül 2009 Pazartesi

İçimdeki renklerden,seslerden..

  • İnsan değiştiremediklerine dokunamayınca elinin altında,kolayında ne varsa onu değiştirmeye çalışır.Hem böyle gelmiş böyle gider nasılsa..Küçük değişimler mutlu eder kısa süreli de olsa.Ama kafalarında bir yerlerde hep değişmeyenler vardır.Ben nasılsa sabitim der geçer öyle anlarda da..
  • Değişmez dediğin şeyler değişebilir bir anda.Yapmam,etmem,eylemem,yemem,içmem dersin bir bakmışsın müptelası olmuşsun.İnsan hep kendi lanetlerini taşır bir anlamda..

  • Başkasına söylemek kolaydır bazı zamanlarda.AAA neden böyle yapıyorsun ben olsam böyle yapardım dersin.An gelir aynı durumdasındır.Belki de o böyle yapardım dediğin şey aklının ucuna bile gelmemiştir.
  • Planlar yaparsın,saatlere bölersin kendini.Şimdi kalkıp sunumumu hazırlayacağım ya da yarınki toplantıya hazırlanayım dersin.İçindeki tembel coşar aman otur biraz daha yoruldun ne de olsa..
  • Bir de bir dinginlik vardır bazı anlarda.Bilirsin,susarsın,susarsın..Kelimeler hiç kalmamış gibi.Aslında çok kelime vardır.Söylersen izi kalır,tozu kalır,bir daha yok edemezsin.
  • Ama tersini çevirmek güzeldir resimlerin.Bir zamanlar bakıp bakıp göremediğin manzara kimbilir kimlerin cennetidir.Sen de çevirsen baş aşağı en güzel cennet senindir..

2 yorum:

birkadin dedi ki...

her maddede gozumun onunde bi gorkem, ne de guzel dusunmussun Yildizcim

yıldız dedi ki...

Aklıma daha da fazlası geldi Görkemcim,arka arkaya sıralandı düşünceler,hemen yazmaya çalıştım.

Hepimiz aynıyız değil mi bazen bazen de ne kadar farklıyız;)