10 Eylül 2009 Perşembe

Artık dayanamıyorum

Çok zor günler geçiriyoruz bir kaç gündür.Sel çok can aldı,çok can yaktı.Her gün gelip geçtiğimiz yollarda belki de biz olacaktık onların yerinde.Ya da yakınlarımızdan biri.Sel karşısındaki acizlik ayrı bir konu,yağmalayanlar ayrı,üstüne üstlük saçma sapan konuşanlar ayrı.


Şehitlerimiz ise içimi ayrı bir dağladı.Her şehit haberini duyduğumda,ailelerini gördüğümde boğazıma bir acı oturuyor nefes alamıyorum.Kalbimin,kemiklerimin hatta her hücremin sızım sızladığını hissediyorum.Dur diyen yok.Diyecek olan da yok görünür de.Vatan hainleri dolu güzel ülkem.


Dayanamıyorum.Dayanamıyorum..Bu kadar değişmemize,herşeyi unutmamıza dayanamıyorum.Bu kadar insanlıktan uzaklaşmamıza inanamıyorum.Bu kadar kötüleşmemize inanamıyorum.İnsanlıktan çıkmamıza inanamıyorum.Ne zaman bitecek tüm bu olanlar.Biz yine birbirine destek olan,namuslu,çalışkan,ülkesini seven insanlar halimize ne zaman döneceğiz.Yazık..Çok yazık..

Hiç yorum yok: