2 Eylül 2009 Çarşamba

Diyet yapanlar,formuna dikkat edenler

Okuyanlar olur belki,ama kaçıranlar olur düşüncesi ile bugün Sabah gazatesinden Ayşe Özyılmazel in yazısından alıntı yapmak istedim.Ayşe Özyılmazel Taylan Kümeliye gidip diyete başlamış.Gün içinde meyveli sulardan içtiğinden söz etmişti dünkü yazısında,bugün ise tarifini yazmış;

Aşağıda link tıklayabilirsiniz şekerler:)

Bırakın zayıflamayı çok sağlıklı bir karışım, önümüzde soğuk havalar,vücut direncini arttıracaktır mutlaka.


http://www.sabah.com.tr/Gunaydin/Yazarlar/ozyilmazel/2009/09/02/mucize_tonik_tarifi_no_1

5 yorum:

birkadin dedi ki...

cok guzel bi bilgi bu Yildizcim, usenmeyip yazdigin icin cok tesekkurler, hemen bi kenara not, sonra da yapmak :)

yıldız dedi ki...

Rica ederim şekercim,ne demek;)
Ramazandan sonra ilk iş uygulayacağım,hepimize faydalı olur umarım.

Pinky dedi ki...

çok güzel görünüyor bu tarif. Karabiber de var içinde. Karabiber metabolizmayı hızlandırıyormuş, güzel bişey :) Teşekkürler Yıldızcım :)

yıldız dedi ki...

Rica ederimm,önemli değil Pinkycim

Önemli olan sonuç almak değil mi?
Deneyen olursa bilgi vermesinden memnun olurum:)

nothing dedi ki...

Ben de bir süre Selahattin Dönmez'e gittim tarifler hemen hemen aynı;
3 elma(4 e böl),2 limon(4e böl)-kabuklar çekirdekler dahil, 1 kabuk tarçın, 1 tatlı kaşığı karabiber, 3 lt suda kaynat her yemekten sonra 1 fincan iç...
hakikaten metabolizmayı hızlandırıyor, soğuk yada sıcak içilebiliyordu...
gördüğün üzere du diyorum zira sanırım tek başarısız hastası olarak benim için diyet "di"li geçmiş zamanda kaldı :(