17 Mayıs 2011 Salı

Nereden başlamışım,ne zaman başlamışım blog alemine

Bir mim geldi canım Tibetimin annesinden bloğa nasıl ve ne zaman başladığımızla ilgili olarak.
Ben bile nasıl başladığımı ne yazdığımı unutmuşum aaa gider bir görürüm ki balıklama dalmışım merhaba bile demeden.Burada ilk yazım.İkinci yazım kelebeklere selam ediyor tabiki.
Çünkü ilk zamanlar biraz kendim çal kendim oyna tadında yazmışım.Hakikaten de öyle başlamıştım.Kimse okumazsa ben okurum.Zaten bu kadar kişinin okuyacağı yorumlar bırakacağı da aklıma bile gelmezdi.İş hayatımda inanılmaz sıkıntılar yaşadığım bir dönemdi.İnternet üzerinde çok araştırma yapıyordum birden alakasız bir konuda karşıma bir blog sonra başka blog derken aaa ne hoşmuş benim neden daha önceden haberim yoktu dedim.Derken okudum uzun zaman sonra ben de yazayım zaten yazmayı çok seviyorum dedim ve başladım sevdiklerimden,hissetiklerimden,yaptıklarımdan söz etmeye.İlk kime yorum yaptığımı bilmem ama bloglardan biri var ki bir çok kişi ile tanışmamı da sağlamıştır.Canım Karakızım canım Görkemsanım.Karakızla birlikte Tibetimi tanıdım,Pinkimi,Damlocanımı ve sonra sizleri.
Ehh iyi ki okudum tanıdım sizleri ve diyorum ya sanal falan değil bir çoğunuz çok iyi arkadaşım oldunuz,hayatımın içindesiniz.
İyi ki varsınız canım arkadaşlarım.
İyi ki varsınız beni okuyan sevgili bloggerlar.
O zamanlar Demir yoktu bir kelebek vardı şimdi annesi kelebeklere aşık oğlu ise bir tırtıla.


Mimi kimler cevapladı bilemem ama isteyenler alsın cevaplasın;)

7 yorum:

birkadin dedi ki...

ya o yazdigin ilk mail nasil da guzel gelmisti, ben nasil sevincle guvene anlatmistim, hepsi gozumun onune geldi de aynisindan sevindim :)

yıldız dedi ki...

Benim de aklıma geldi,iyi ki de yazmışım o zaman,iyi ki görmüş okumuşum seni;)

Sibelbek dedi ki...

iyi ki yazmışın Yıldızım. yoksa senin gibi ışıldayan birini nasıl tanırdım :)

yıldız dedi ki...

Canım Sibelim yazmasam ben nasıl tanırdım sizleri;)

Deniz dedi ki...

iyi ki gelmişsin :) Hatırlıyorum, yiğenimle sinemaya gittim falan diye anlatırdın, yakında küçük tıytıyınla gideceksin :)

Pinky dedi ki...

iyi ki varsın, iyi ki yazmışsın da seni tanımışız güzel Kelebeğim ve tırtıla aşık Demirciğim :)

Damlo dedi ki...

aynen aynen! iyi ki yazmışsın da iyi görkiciğime yorum bırakmışsın da birbirimizi bulmuşuz. anlatması güç bişi piyango vurması bile daha olası bişiyken.