8 Mayıs 2011 Pazar

Anne olarak geçirdiğim ilk anneler günüm

Demir uyuyordu,yine de kendimi bir anda yanında buldum gece gece,bir baktım ki ağlamak üzereydi,ağlamadan kucakladım uyanmaması için kucağımda salladım.Kucağımdayken dolanırken bir anda fotoğraflarını gördüm arkadaşımın hani günler önce üzüldüğüm arkadaşımın.Bebeğini kucaklamış öpüyordu,o an öyle bir sevindim mutlu oldum ki,bana anneler günü hediyesi oldu dedim.
Öyle ya onun için de en güzeli yavrusunu koklamak,öpmekti.Ben de onların iyi olmalarına sevindim.Sonra kendime dedim annelik içinde her şeyi kucaklar,yaraları sarar,hastalıklara merhem olur.Annelik anne olunca anlanır.Annelik bir kadının dünyadaki en güzel ünvanıdır.
Kucağımda Demir içimi huzur kapladı.Saate baktım 12 yi geçiyordu.Bu benim ilk anneler günüm dedim.Anneliği tattırdığı için oğlumu kokladım öptüm yerine yatırdım.İçim coştu bir an uyuyamadım bile.
Sabaha da annemle ve Demirle uyandım.Rüyamda bile görmüştüm ikisini.
Anneler gününü kutluyorum tüm annelerin,anne adaylarının.
Hani bir gün yetmez falan denir ama anneler de bekler bir gün bile anılmayı.

İyi ki annem oldun sayende doğdum ben de anne oldum canım anneciğim...

8 yorum:

Pinky dedi ki...

öncelikle annenin anneler gününü kutlarım canım, iyi ki anne olmuş ve seni dünyaya getirmiş :)

ve senin de ilk, taptaze, mis kokulu anneler günün kutlu olsun Kelebeğiiiim, öperim :))

Unknown dedi ki...

henüz yaşamış değilim ama ne güzel bir duygu olduğunu duydum gördüm :) anneler günün kutlu olsun canım :) nice birlikte güzel ve özel günleriniz olsun sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhaba annenizin ve sizin anneler gününüzü en içten dileklerimle kutluyorum:)

Allah sevdiklerinizle sağlıklı,mutlu,huzurlu nice harika yıllar geçirmenizi nasip etsin.Yüzünüz hep gülsün.Arkadaşınızın da anneler gününü kutluyorum ve aynı dilekleri gönderiyorum.

iyi hafta sonları diliyorum.sevgilerimle.

Syhn dedi ki...

ilk anneler günün kutlu olsun kuşuummm..
Allah birgün bizede anne olmayı nasip etsin ki bu duyguları tadabilelim inşallah ;)

Sibelbek dedi ki...

ilk anneler gününü kutluyorum Yıldızım Kelebeğim canım. annenin de ellerinden öpüyorum, onun ve tüm annelerimizin günü kutlu olsun :)

Meyra dedi ki...

ne şanslısın ne güzel,ne ilk ne son bu anneler günün artık:)) günün kutlu olsun bebişinle hep mutlu ol...

Unknown dedi ki...

Canım anneler günün kutlu olsun!Ben de ilk anneler günümü kutladım,çok heyecanlıydım!Allah isteyen herkese nasip etsin.

Deniz dedi ki...

Tüylerim diken diken oldu be canım
Nİce nice bir arada yıllara........ Annenle ve seni anne yapan küçük afacanınla