25 Mayıs 2011 Çarşamba

Demir tırmanma şeridinde

Yahu bebeğim dur daha yeni başladın emeklemeye.Ne zaman geçtin tırmanma şeridine?
Bir bakarım ki tırmanıyor bir şeylere tutunuyor asılıyor.
Sonra dönüp bana gülüyor,özgürüm anne der gibi.
Dün mutfakta bütün elmaları,muzları oldukları büyük kase ile bir çekti üstüne geliyordu tek tek.Ben tabi tek gözüm onda tek gözüm muslukta hemen atladım.Normalde sadece devirse iyi  devirsin,zaman geçirsin diyeceğim.Hepsi kafasına doğru gelirken hemen durrr anneciğimm dedim ve yatay halde tuttum meyve kasesini.
Daha neler atıp,tutacağız,nerelerde yakalayacağım değil mi?

4 yorum:

Sibelbek dedi ki...

:)))) di valla :)))

Unknown dedi ki...

Ne zaman başladı canım emeklemeye?
Bizimki de son birkaç gündür kendi kendine hmm hmm diye şarkı söylüyor,çok komik:)

Benden Bizden dedi ki...

herseye onlem alinabilse keske dimi ama birseyler kaciveriyor gozden bazen. insallah daha kotuleri yasanmaz. demir bebek de cok atakmis masallah annesi :))

Pinky dedi ki...

hii bak sen şu yaramaza neler yapmaya başlamış :) radar gibi dolaşman lazım kuzunun çevresinde.