12 Ağustos 2009 Çarşamba

Wii ile kandıramadım

Olmadı kurtulamadım şu World of Warcrafttan.Sevgilimin bilgisayarı bozuldu,günlerdir uzak kaldı WOWundan.İşten eve geldi,gerginim dedi.Sabah uyandı gerginim dedi.Meğer benim yapamadığımı WOW yapıyormuş.Ne oyunmuş pehhhh!
Dün akşam Nintendo Wiiyi açtım.Tabancaya kumandayı adapte ettiğimiz bir oyun vardı.Benim 4.etapta hep takıldığım oyun:))Sevgili eşim aa öyle mi oynanır diyerek tam ben oynarken elimden aldı.Aslında tam olarak öyle olmadı.Benim telefonum çaldı ve tabancayı eline tutuşturdum.Sonra otomatikman o oynamaya başladı.O sırada da öyle mi oynanır bu oyun,bak gör şimdi dedi:))8 etapla oyunu bitirdi.Evet oyunu bitirdi.Zavallı ben sadece 4 etapla oyunu her defasında tekrarlayıp durdum aylardır.Evet ben oyun oynama konusunda beceriksizim.Kabul.Ama zaten tabanca ile boşa atmaman gerekiyor oyunda.Bense boşa atmaktan habire ateşlemekten zevk alıyorum ne yapayım:))Sevgilim oynarken dünyanın en iyi oyunu dururken ben neler yapıyorum dedi durdu.

Neyse bugün garip bir şekilde bilgisayarına çözüm buldu.Mucit gibi ekledi,taktı yetmedi kablolar uzattı.Beni de sinir etti.Benim sinirler geri döndü.Onunsa gerginliği bitti.Oynasam anlarmışım,hiç denememişim falan filan.Yok ben anlamıyorum zaten oyun oynamaktan.En iyi oynadığım oyun Sims2 idi zaten.O da hani hangi oyun sıfatına koyulur bilmem.Bir çeşit evcilik oyunu gibi.
Ama ne oyunmuş ki bana bu yazıyı yazdırdı,sevgilimin gerginliğini aldı..
EE boşuna dünyada milyonlar oynamıyor:))

Hiç yorum yok: