30 Ağustos 2009 Pazar

pazar klasiği

Hafta sonu,özellikle pazar günleri dışarıdan eve gelince dergilere gömülüp,sayfaları karıştırmak beni çok rahatlatır.Özellikle her ay başında dergilerin yeni sayıları çıkmışsa eve gelip okumak için sabırsızlanırım.Son iki sayıdır Women's Health dergisini takip ediyorum.Geçen ay ilk defa aldım ve çok sevdim.Bugün de D&R den yeni sayısını hemen aldım.Derginin içinde güzelllik,sağlık,bakım,yaşam ve daha bir çok konu hakkında yazılar var.Makaleler ve fotoğraflar çok ilgi çekici.Derginin her ayın her günü için bir de kendi internet sitesinden hediye kazanma şansınız var.Ben de yeni üye oldum.

Bu arada kahve çikolata sevenler Temponun bu ayki sayısını alsın.Çok güzel bir ek vermiş Tempo dergisi.Kahve ve çikolata adına hemen hemen herşey güzel resimlerle,şık küçük bir kitapta yer almış.


Ben bu satırları yazmaya çalışırken bir yandan da sivri sinek avındaydım..Bir çok insanın olduğu ortamda herkesten önce beni gelir sivri sinek dişler.Kan emici gelsin ısırsın dedik ama böyle bir kan emici değildi talebimiz.Hayır kanım tatlı madem gelsin başka birileri:)Bu vampir merakım ne olacak bilmem artık.Belki de ölümsüz olmaları cezbediyor.Hayat güzel,bırakıp gitmek zor.
Kan emiciden kastımın ne olduğunu bilenler bilir.
Ahhh gitti dizimden ısırdı hem de.Duvara kondu şimdi de,gitti duvar boyam,elimdeki dergi ile vurdum duvar boyandı.Duvardaki mavi lekeleri zor çıkardım.
Neşeli bir şarkı ile iyi geceler...

Hiç yorum yok: