15 Ocak 2011 Cumartesi

Ben tam 3 aylık oldum çarşamba günü


Annemi görünce artık öyle seviniyorum ki,ellerimle kollarımla bunu ifade ediyorum.Eğer beni bir başkası kucaklamışsa ve annem gel oğlum derse elleririmle kollarımla anneme doğru eğiliyorum.
Özellikle annem ve babam bana seslenmişse onlara dönüp bakıyorum.
Agu dışında da sesler çıkarıyorum.
Karşımdaki kişi gülsün konuşsun benimle ben de konuşayım,güleyim istiyorum.
Sabahları çok seviyorum.O yüzden çok neşeliyim.
Tırtıl oyuncağım yeni favorim,ilk zamanlarda pek yüz vermiyordum ama artık çok seviyorum.

Demir

Anneliğimin 3.ayını doldurdum.
Günden güne daha iyi anlıyorum anneliği ve böylelikle oğlumu.
Ne menem bir şeymiş diyorum,çünkü herkesten çok düşünüp endişelendiğim biri var.Aman üşüdü mü,aman rahat mı,aman gazı olur mu...vs.
Hayatın yeni halini seviyorum.
Çünkü bir bakıyorum odaya,anne,baba ve çocuk.
Bu hiç olmadığımız haliyle +1 eklenen hayat neşemizle içimiz kıpır kıpır.
Her gün yeni bir gelişme görüyoruz ve heyecanlanıyoruz.
Hayat başımı döndürmediği kadar döndürüyor artık.
İçime koklayarak huzura eriyorum.
Demiyorum ki hemen büyüsün,bu zamanların tadını çıkarayım istiyorum.
Çünkü bu annelik zor olsa da her gün yeni heyecanlara gebe.
Sana gülümseyen küçük bir surat hayatının merkezini gelip oturuyor.

Kelebek Yıldız


7 yorum:

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Ne güzel ifade edilmiş aileyegelen yeni "can".Tatlarına doyum olmuyor hele biraz daha büyüsün.

Pinky dedi ki...

oyy büyümüş, tombul yanaklı olmuuş minik uğuböceğiii :) yerim yerim. öp benim için Kelebeğim :)

küçükhanım. dedi ki...

canım benim!
nasıl da güzelsiniz yaa!
mıncırırım o tombik yanaklarından demir bebeği!
maşşallah diyorum bir de!
nice nice uzun sağlıklı yıllara :)

tarih84 dedi ki...

oyyy paşaların paşası 3 aylık mı olmuş, bak sen şu tatlı miniğimize:)) Allah analı-babalı-anneli-dedeli-teyzeli- blogdaşlı sağlıklı- mutlu huzurlu büyütsün canım.Maşallah uykusu az am apaşamıza sütün yaramış, hep böyle sağlıkla gül minik demir adam:)

Sibelbek dedi ki...

onlarla anlam buluyor hayat...

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

masallah size. 41 bin kere masallah :)

defne dedi ki...

canııım, maşallah üçünüze de :)) tatlı sarışın bişey di mi demir? sana mı benziyor :)) ayy maşallah..