2 Temmuz 2009 Perşembe

Temizlik

Duş alırken geçen gün düşündüm; bilimsel olarak bir yolu olsa beynimizdeki gereksiz düşünceler yıkanırken temizlense, beyin gerçek anlamda temizlenmiş olsa diye. (Normal yollardan evet beynimi boşaltamıyorum artık, bu tarz saçma düşüncelere daldım.)Beyin ıslansa,suyla birlikte aksa tüm kaygılar, stresler..
Ve sonra ruhum bir havalansa uçsa gitse geri gelse..Geri döner miydi?
Döner bulurdu yine bedenimi ruhum biliyorum. Bir uçsa, bana yukarıdan baksa, ne yaptğımı belki de öyle daha iyi görürdüm.Yanlışlarımı daha iyi anlardım.
Kalbimi ise buz dolu steril bir kabın içine koysam bir süre, donsa ve katılaşsa.O zaman herkesi anlamayı bırakırdım,kendimi bile anlamazdım. Ağlamazdım, tepkisiz kalırdım.
Bilimsel olarak bir dolu saçma istek bunlar.Bu saçma düşünceler ya olsaydı, şu an yanlış gelen şeyin doğruluğu olsaydı.Asıl doğru dediklerimiz bunlar olsaydı. Üç gözümüzün olduğunu düşünmek şu an saçma geldiği dünya gerçek olsaydı. Doğru bildiklerimiz değişmez kurallar bunlar olsaydı. Takılıp çıkarılır organlar, gelip giden ruhumuz olsaydı.
Doğrular bunlar olsa kolaylaşır mıydı yaşam. Yoksa yine zorlaştırmak için bulur muyduk bu seferde başka sıkıntılar. O zaman da ruhumuz yerinde dursun derdik :)


Ne olsa memnun olmayız biz..Biz insanlar memnun olmayız asla.

Hiç yorum yok: