12 Ekim 2012 Cuma

Demir Artık 2 Yaşında!

Yupppiii 2 yaşındayım!Bu dünyaya geleli,annemi,babamı tanıyalı 2 sene oldu.Büyüdüm artık ben.Boyum uzadı,bıcır bıcır konuşuyorum.
En sevdiğim oyuncak atlarım.
En sevdiğim yer park ve atlıkarıncalar
En sevdiğim içecek süt
En sevdiğim yemek yoğurt çorbası
En sevdiğim kitap atların olduğu kitabım.
İlk defa duyduğum kelimeleri tekrarlıyorum.Sonra aklıma gelenleri de söylüyorum yeri gelince.Başımdan geçenleri de anlatmaya bayılıyorum.
Yaramazlık yaptığımı bildiğim anlarda anneme gider sarılırım çoğu zaman.
Dans etmeye bayılıyorum.Hareketli sevdiğim bir müzik duyunca mutlaka dans etmeye başlarım.
Geceleri hala uyanıyorum.

                                                                                                                         Demir
Son bir kaç haftadır hep bugünü bekliyorum.Yapacağımız doğum günü için falan değil.Bu 2 yıl nasıl geçti,neler yaptık diye.Nasıl geçtiğini anlayamadım desem.
Anneliğimin de 2.senesi.Doğum günleri hep önemliydi bizim için.Annem mutlaka bize özel bir şeyler yapardı ve bunları görmek,hissetmek benim çocukluğumun eşsiz mutluluklarından biriydi.Şu yaşıma geldim annem hala özel bir şeyler yapmaya gayret eder doğum günlerimde.Anne olunca daha iyi anladım,insanın evladı olunca nasıl hissedermiş doğum günlerinde diye.
Özendiğin,düşlediğin bir çok şeyin yanında tek bir düşüncede toplanıyor tüm yaptıkların,çocuğun mutlu olsun.Özel olduğunu hissetsin.
Anne mi oldum ben şimdi diyorum,biri anne,anneee diye seslenirken.Bana dün anne,anneee diye sesleniyor bir yandan da ses vermeyince efendim diyor.Yani benim efendim dememi mi bekliyor.Büyümüş karşılıklı oturup konuşuyoruz.Tüm bunların içinde ben anneyim diyorum kendime.Garip,sanki daha önceden ben yoktum.
Aslında vardım.Unutmuş da değilim.Bir parçam da oğlum hep içimdeydi.Ben hep bir oğlum olacağını biliyordum mesela.Rüyalarımda bile.Oğlum olacak benim derdim.Ama anneliği bilemezdim.Annelik emekli olmadan yaptığın,tam zamanlı bir iş.İş de değil ya aslında gönül işiymiş bu.
Yorulduğum,ağladığım,uykusuz kaldığım bir sürü gece oldu.Ve olacaktır da.
Sıkıldığım,bunaldığım kendimi kötü hissettiğim günlerim de oldu.Olacaktır da.
Deli gibi bağırıp,öfkelendiğim zamanlar da.Olacaktır da
Zor işte,kolay değil.Kimse de kolay olacağını söylemedi.Gittikçe kolaylaşan bir şey de değil.Hatta sürekli bunlar iyi günlerin diyen anneler de var.
Anlatmaya kalksan tüm bunlar ne için diye,işin içinden çıkamazsın.Sadece sevdiğim için de diyebilirsin.
Enteresan bir şey işte bu annelik.
Ama düşününce son 2 senede beni en çok güldüren sen oldun bu dünyada.O yüzden ne kadar teşekkür etsem az bu hayata,seni bana gönderdiği için.

                                                                                                      Yıldız


8 yorum:

cafenoHut dedi ki...

Ahh be Yıldız, öyle bir yazmışsın ki kendimi boşuna yaşıyormuşum gibi hissettim. Aman neyse...

Senin de , Demir'in de bu güzel günü kutlu olsun. Umarım tüm hayatı boyunca iyilerle karşılaşır, hayelleri ne olursa olsun gerçekleşir, sağlıkla, huzurla, mutlulukla hep beraber uzun uzuuuuun yıllar yaşarsınız...
Benim için gıdısından öp. Ayda Teyzen'den de:)

Fatma dedi ki...

Doğum günü kutlu olsun, mutlu sağlıklı bir ömür dilerim sevdikleriyle:)

annesiningülü dedi ki...

Güzel gülüşlü Demir iyi ki doğmuşsun, mutlu sağlıklı yılların olsun hep :)
onlar doğdu biz tam olduk, akıllı bir açıklaması yok kesinlikle anneliğin. Onların bir gülüşü için dünyaları veririz dimi.

elif-kayra dedi ki...

sağlıklı, mutlu bir ömrü olsun Demir'in

seninde anneliğinin 2. yılını kutlarım.

Unknown dedi ki...

Oyyy!Canım Demir'im büyümüş de 2 yaşına girmiş artık!Maşallah sana!Allah sağlıklı daha nice seneler göstersin inşallah!

Sibelbek dedi ki...

kocaman öpücükler yakışıklıya...

tarih84 dedi ki...

iyi ki doğdun minik DEMİR kelebeğimiz:) Bizlerin hayatına da renk kattın uzakta ama senin yakınındaymışçasına seninle devam ediyoruz yaşamaya.

yıldız dedi ki...

Aydacım senin yerine öperken bu Ayda teyzenden dedim ve Ayda teyze dedi;))
Duyman gerek.
Ama sen de boş yaşıyorsan saçmalama..

Fadiş teşekkürler,

Baharcım çok teşekkürler,

Elifcim teşekkürler,

Canan canımsın;)

Sibelimmm teşekkürler,

Tarihcim benimle birlikte az saymadın keşke yolun düşse buralara da Demirle benle tanışsan;))