19 Ekim 2012 Cuma

Tam da şu dakikalarda

Bir yandan sabah içemediğim kahvemi hazırlıyor bir yandan da düşünüyordum.Hayırlısı olsun deriz bazı olaylar için.Hayırlısı değilse olmasın.Olmayınca yine de üzülürüz.Sanki hayırlısı olsun diyen biz değiliz.Hayırlısı demek değilmiş diye kabullenmek ne de zor diye kendi kendime dü
düşünüyordum.
O esnada cuma selalarını duydum.İçim bir an sustu,gelen sesi dinledim.Pencereyi açarak daha çok ses gelmesini sağladım.Ama bitmişti.Duymam gereken yerde duymuştum işte.
Tam da o dakikalarda.


5 yorum:

Deli Anne dedi ki...

nefis bir yazı, nefis bir foto:)

Deniz dedi ki...

Deprem sizin oradan çok hissedildi mi kuzucum?

yıldız dedi ki...

Deli annem tam denk geldi işte..

yıldız dedi ki...

Yok canım anlamadım bile

Benden Bizden dedi ki...

Nasıl denk gelmiş. Bu bir işaret. Öyle düşünmeli. Foto harika :)