9 Mart 2012 Cuma

İyi şeyler olacak...


Sanki baharı bir çırpıda yaşamışız yaza yaklaşıyormuşuz gibi.Güzel şeyler olacak gibi.Bir gün güneş görsem kendimi güneş enerjisi ile doldurup hoooopp işte şimdi iyiyim demem gibi.
Ben bahar çocuğuyum bu besbelli.Yeni bir yaş da geliyor adım adım.30'a girerken davullu zurnalı doğum günü yapacağım demiştim demesine de na-mümkündü.Şimdi de büyük planlarım yok.Yeni bir yaş,yeniliklerle gelecek eminim.Sadece doğum günü dileğim belli.Seneler evvel böyle dilemiştim ve olmuştu hem de 2 gün içinde.İşte öyle bir şey gibi.
Ağrılar,bazı sorunlar da var.Ama tolere ediyor içimde iyimser biri.Enerjim de düşebiliyor.Mesela 2 saat önce resmen ayakta uyuyup,rüya görüyordum.Şimdi tamamen uyanığım,gözlerim fal taşı.Yani inişlerim çıkışlarım hala var.Hem de her türlü.
Ama işte bahar geliyor.
Evet bir kaç gün içinde biraz hava soğuyacak ama iyi şeyler olacak....


11 yorum:

ayci dedi ki...

ben bir yaz cocugu olarak yazı bekliyorum.
baharda olur...çünkü hemen hemen aynı şey gibi. yani baharada razıyım çünkü tüm iniş çıkışlarımı ben kışın yaşıyorum.

Sibelbek dedi ki...

kış sanırım bana da iyi gelmiyor. havalar düzelsin ve her şey ısınsın istiyorum.

Damla dedi ki...

bence de bahar sanki ateş alıp gitti gibi, yaz gelsin. içimizde güneşler açsın yıldızım.

annesiningülü dedi ki...

bahar gelsin :D
sahilde buluşalım :D

Deniz dedi ki...

Sahile giderken beni de alın: ) Zaten kambersiz düğün yapmıssınız:-P

SMİLENA dedi ki...

dilerim çok güzel şeyler olur.bahar gelecek ve güneş sıcacık bizi ısıtacak.sıkıntılar da uçup gidecek..
sevgilerimle

Syhn dedi ki...

off ikna ettin benii..
tamam baharrr gelebilirisin ;))

Rainbow Gatherer dedi ki...

ne guzel bir yazı =)

http://rainbowgatherer.blogspot.com

yıldız dedi ki...

Ayci doğru tesbit ben de kışın inişleri çıkışları bol yaşıyorum

yıldız dedi ki...

Sibelcim ısınsın herşey cidden.

Damlam dört gözle bekliyoruz:)

Baharcım evetttt sahilde buluşucaz;))

Denizciğim tabi kiiiiii:))


Smilena güzel dileklerin için çok teşekkürler,benden de kocaman sevgiler.

Syhnm ikna oldun muuu:)

Rainboww hoşgeldin,
Çok teşekkürler;)

Adsız dedi ki...

♥ Şimdi bahara yakın İzmir'de olmak vardı...Uff körfezin havasını solumak Kordon'da gezinmek arkadaşlarla nargile tüttürmek vardı.