22 Aralık 2011 Perşembe

Pardon yeni yıl ruhunuzdan bir parça ödünç alabilir miyim?



Geçtiğimiz bu bir kaç hafta içinde hayaller içinde yılın son günlerini geçiriyordum.Her hangi bir sebepten ötürü değil sadece artık bir şeylerin değişeceğine inancımın yüksek olmasından dolayı hayallerimin de gerçekleşeceğini düşünüyordum.
Bu süre zarfında olumsuz bir şeyler olup beni hayallerimden caydırmadı.Ama ben hayallerimi kaldırıp bir köşeye bıraktım.Üstelik hayallerimi kurarken nasılsa böyle böyle yeni yıl heyecanı gelir düşüncemi de kaldırıp bir yere bıraktım sanırım.
Şimdi yeni yıl geliyor,evet yeni ama 2011 de 2010 nun son günlerinde yeniydi diyebilecek kadar realist bir durumdayım.Evet bu durumumu da sevmiyorum.
Bana da bulaşsın istiyorum bu yeni yıl ruhu yeniden.Bir heyecanla yeniden hayaller de gelsin istiyorum.

Belki bu şarkılar getirir...

görsel

2 yorum:

Deniz dedi ki...

olmaz Micheal bende de yok :))

annesiningülü dedi ki...

aslında o ruh bende de hiç olmadı sadece süs-püsle iteliyorum kendimi :D