26 Aralık 2011 Pazartesi

Mırıl Mırıl

Böyle içimden konuşuyorum.İçimden konuştuklarımın bazıları dışıma da yansıyor.Mırıl mırıl.
Çocuk gibiyim bazen kafamda düşündüklerimi yapamayınca.Oysaki kısa bir zaman sonra unutuyorum bile yapamadıklarımı.
Ama yine de işte çocuk  gibiyim işler düşündüğüm gibi gitmeyince.Biraz dudak büker,huysuzlaşırım.Sonra da hemen unutur önümdekine bakarım.
Yapacak çok şey varken kafamda mırıl mırılım işte.
Ağzımda hep bal-kaymak tadı kalsın istemek gibi bir de his içimde


Bu görsel de baharı ne kadar özlediğimi istinaden.Bir de Sibelim çok sever papatyaları onun için.

7 yorum:

Sibelbek dedi ki...

papatyalar kelebeklerle daha da güzelleşiyor! canım benim :)

elif-kayra dedi ki...

şöyle bir kar yağsında ondan sonra hemen gelsin bahar

Pinky dedi ki...

bal-kaymak tadı kalsın istersen kalır Kelebeğim, çok istersen neden olmasın. bu arada bal-kaymak istedi canııım ama kurstayıım :)

cafenoHut dedi ki...

Benim kardeşim de böyledir, ama o içinden değil direk sesli mırıldanır:))
Mesela bu h.sonu, geçenlerde gördüğü klyeyi almak için gitti bulamadı ve bütün gün kolye mırıldandı:))
Tek dert bu olsun ama değil mi??
Ben de baharı özledim ama Elif'in de dediği gibi şöyle ağız tadıyla bir kar yağsın istiyorum önce..

annesiningülü dedi ki...

bende dışımdan çok içimden konuşurum bazen çok yoruluyorum sırf bu yüzden. hani bir sus diyorum kendi içime :D
bahar gelsin ama. bugün fena soğuk :S

Deniz dedi ki...

mırıl mırıl, kedicik :)

Syhn dedi ki...

evdeyken bi sorun yokta dışarda da söylenirken buluyor musun kendini :)))
hiç bozulmasın ağzının tadı ;)