12 Aralık 2011 Pazartesi

Demir bugün 14 aylık oldu

Oyuncakları seviyorum da kaşık,kepçe,kap,kaçak,saklama kapları,kavanozlar,kumandalar en sevdiğim şeyler.Hele iki tahta kaşık olunca elimde gibi batari çalıyorum mutlaka.
Annemle aylardır müzik dinliyorduk ve bazen dans ediyorduk ya şimdi ben de müzik duyduğumda parmaklarımın ucunda ,biraz da zıplaya zıplaya dans etmeye başlıyorum.Çok eğleniyorum o anlarda.
Bana kaç yaşındasın dediklerinde havamdaysam biyyy diyorum.Saat kaç dediklerinde saate bakıp bıdı bıdıı bişiler diyorum.Dedem öğretti saati söylemeyi:))Ağzımı,burnumu,kulağımı soranlara gösterebiliyorum.Hoş bazen şaşırdığım da oluyor,yeni yeni öğreniyorum.
Benden istenilen nesneleri götürebiliyorum dedikleri kişiye.Ben de kitaplarımı alıp anneme götürmeyi ve bana okumasını,birlikte resimlerine bakmayı seviyorum.Dedemle gazete okumaya da bayılıyorum.
Makarna favorim,peynirle aram bozuldu son bir kaç aydır.Su içerken hep boğulcak gibi oluyorum ama süt içerken rahat içiyorum.
Bazen şaşırtıp insanları onlar konuşurken söyledikleri kelimeleri söylüyorum.Ama kendi dilimde çok konuşuyorum bıdır bıdır.


                                                          Demir


Ben 14 aydır anneyim sayende.İnsan olan yanımı her gün sorguluyorum.Bu zamana kadar yaşamadığım bir çok şeyi yaşıyorum.Mutlulukları,huzuru.Bunun yanı sıra uykusuzlukları,yorgunlukları.Ama anne enerjisi denilen şey doğruymuş.Uykusuzluktan gözlerin de kapansa haydi diyor içinden bir ses.Yeterliliklerimle,yetersizliklerimle yürüyüp gidiyorum kendi annelik yolumda.
 Çok an var senle anlamlaşan,güzelleşen.Ama bir an var ki,onda eriyip bitiyorum.Kahkahanın bulaştığı an.O an dünya öyle güzel ki,o kahkaha nasıl bulaşıcı,her şeye değer.O anı anlatacak kelime bile bulamıyorum.Harikulade,eşsiz,neşe verici..Bütün kelimeler yetersiz.
Seni her gün bir önceki günden daha da çok seviyorum...
  
                                                      Anne







5 yorum:

defne dedi ki...

ooh maşallah ne güzel büyüyor :)

nehircce dedi ki...

Sağlıklı nice güzel ayları olsun inş.

Sibelbek dedi ki...

çok tatlısınız ama siz!

karışık_pizza dedi ki...

annelik duygusu bambaşla bir duygu.
yazdıkların beni etkiledi.
sağlık mutluluk dolu bir hayat diliyorum demir'le sana
:)

Syhn dedi ki...

demirin bu satırları okuyacağı zaman çok uzak gözükse de öyle hızla gelecekki..

sanslısın demek istiyorum ona ;)
öpüyorum sizi...