17 Ağustos 2011 Çarşamba

5 dakika içinde tüm evde cam kırıkları

Bir an için mutfağa gitmemle şangıııııır diye bir ses arkasından Demirin ağlaması ile salona ışınlandım.Bir bakarım ki mor cam kırıkları ile oturmuş panik halinde Demir.Hemen aldım kucağıma baktım bir yerinde bir şey var mı diye.Sakinleştirir sakinleştirmez salondaki kırıkları temizlemeye koyuldum.Ama Demir elektrikli süpürge sesinden korkuyor.Büyük parçaları elimle toplamaya çalışıyorum ama bir yandan Demir yanıma geliyor.O an evde tek başımıza olmamız çok canımı sıktı tabi.Demir sürekli yanıma gelmeye çalışıyor.Annecim gelme desem de odasına bıraksam bir bakmışım yanı başımda.Elimi çabuk tutup parçaları topladım.Süpürgeyi çıkarmak için kilere gittim.O da ne????Bir şangırrr daha.Bu sefer benden.Demir gezerken takılmasın diye yerde duran büyük cam vazomu kilere kaldırmıştım onu da süpürgeyi çıkarırken ben çarptım telaştan.O da kırıldı.Böyle böyle tüm ev cam kırıkları ile doldu.Süpürgeyi çalıştıracağım ama Demiri ne yapacağım diye düşünürken odasına götürdüm sürekli açmak istediği dolabı açtım önüne koydum.Kapaklarını bağlamıştım açmasın diye.Hiç cazip gelmemiş olacak ki yine yanıma geldi.Artık ben nasıl cam kırıklarını süpürdüm nasıl sildim yerleri o kısım kafamda flu şu an.
Demir el yordamı ile uzanıp cam küreyi kırdı.Büyük ihtimal örtüyü çekiştirdi bir yerden.
Bu benim dikkatsizliğim ki hala ısrarla örtüyü orada bırakmışım.
İnsan yaşadıkça yapması gerekenleri daha iyi anlıyor.Neyse ki ona bir şey olmadı.Kırılan şeyler ise hiç umrumda değil

9 yorum:

defne dedi ki...

geçmiş olsun, çok fena olmuş :( ama cam kırılması iyidir derler, bu diyenler kim, sebebi nedir bunu demelerinin bilmesem de :)

Pinky dedi ki...

ayy allah korumuş kelebeğim birşey olmasın Demirciğime de sana da. neyse nazar göz ne varsa gitmiş diyelim, bir daha olmasın diyelim.

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım!Allah daha beterinden saklasın!

Sibelbek dedi ki...

geçmiş olsun canım. ufaklık, sen iyi olun yeterki, mal dediğin yenilenir...

yıldız dedi ki...

Canım arkadaşlarım çok teşekkürler,Allah kazalardan korusun hepimizi.

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun, Demir'e ve sana bir şey olmamış ya... küçük bir şey gibi görünse de yaşadığın sıkıntıyı anlayabiliyorum, bir daha yaşamazsınız umarım.

Deniz dedi ki...

Allah korumuş, nazar çıkmış :)

Ama haminne gibi konuştum :) ama öyleee

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

postun basligini okuyup da telasla sayfayi acip, telasla okuyup bitirdim. sukur ki, ikinize de bir sey olmamis. cok cok gecmis olsun.

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun. bizde pazar günü yaşadık aksaklıkları.