25 Ekim 2010 Pazartesi

Tracy Hogg -Bebek Bakımı Sorunlarına Mucizevi Çözümler


Bu kitabı hamileyken okumayı isterdim.Büyük,kalın bir kitap,dün akşam dayımızdan istemiştik,getirdi ve ben hemen okumaya başladım.
Bebeklerin belli bir rutinde gündelik yaşantısını sürdürürse uykusunun,beslenmesinin,davranışlarının anne babaları rahatlatacak seviyelere geleceğini anlatıyor.
Ben de saatlerle takip etmeye çalışıyordum uykusunu,emzirmeyi,uyanmasını.
Şimdi daha da düzenli takip etmeye çalışacağım.

Kitap anlatım olarak da sıkmadan,akıcı ilerliyor.Bakalım ilerledikçe nasıl olacak.

Bebekler de robot değil tabi,bizim istediğimiz gibi hep hareket etsin.Yaşayarak öğreneceğiz.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Hamileyken okumak daha faydalıysa ben hemen alıp başlayayım o zaman.Ben de kitap fuarını bekliyordum almak için.

ayci dedi ki...

robot olsalar, yani istedigimiz gibi hareket etseler sürekli, o zamanda bu cocuk neden hic yaramaz degil deriz :)

benden, bizden... dedi ki...

ben yüzde yüz uymamama rağmen çok faydasını gördüm, özellikle düzen konusunda...

Damlo dedi ki...

robot olmasa da su katılmamış insan olduğu için kitaptan vs. daha iyi gözlemliyorsun yildizcan. hele bi kere çocuk psikolojisiyle ilgili bişi okumuştum, aa bu da var bu da var diye diye, hani yaptıkların her şeyin mantıklı bi açıklması olduğu gibi önceden de neler yapabileceğini kestirebiliosun. demirimi yeeee benim içinnnnnnn

Deniz dedi ki...

Çok jenerik bi kitap diye eleştirenler var! Ama iddialıyım, gerçekten işe yarıyor. Özellikle uyku düzenini oturtmada çok işime yaradı. Keşke senin gibi erken okusaydım, ben bayaa 9 aylık falanken okumuştum...
ben arada kahve de içiyordum, tek tük.kendini sıkmak daha kötü etkiliyor (gibi geliyor bana)