21 Ekim 2010 Perşembe

Demirle 9.gün

Dün gece göbeğimiz düştü.Nihayet rahatladık.Göbeğini evde saklamayı düşünüyorum.Kimi inanışa göre bazı yerlere gömerler ya,ben eve bağlı olsun diye evde saklayacağım.Annem bizimkileri hala evde saklıyor.Eve bağlı olsunlar demiş.Aynı şekilde ben de öyle diyorum.


Bunlar da öyle bir inanış işte.Her şeyi boş verin de en güzeli kucağınıza alıp mis kokusunu içinize çekince sarılır gibi kollarını iki omzunuza bırakınca dünya duruyor ya ben başka bir şey demek istemiyorum...

6 yorum:

Pinky dedi ki...

dünya tatlısıı O :) duruyordur zaman, dünya. tahmin etmeye çalışıyorum :)

tarih84 dedi ki...

bunu ilk defa duymuştum güzel fikirmiş.benim göbek bağımı üniversiteye gömmüşler.

Syhn dedi ki...

Allah dileyen böyle senin gibi candan anne olacak herkese nasip etsin inşallah!!

büyüyüp bu yazıları okuduğu zmn eve bağlı olmasının dışında bir alternatifi olacağını sanmıyorum :D

MAVİANNE dedi ki...

canımmm
Allah bağışlasın
sağlıklı uzun ömür diliyorum
öptüm güzel anne seni

Deniz dedi ki...

süper gidiyorsun, arada girip yazabilmen harika.
Habersiz kalmıyoruz.
Yaz'ın göbek bağı da hala evde O yüzden yuvaya gitmek istemiyor olmasın:-PPP

Unknown dedi ki...

Ben de oğlumun göbek bağını cebimde taşımayı düşünüyorum:))Hiçbir şey yere gitmesin diye:)