21 Ocak 2010 Perşembe

Neymiş bakalım enteresan özelliklerim-mimmmm




Mimi diğer bloglarda okurken benim ne gibi değişik özelliklerim var diye düşünmüştüm.Sevgili Kitap Kurdu ve Pofidik Şekercim mimleyince düşün taşın Yıldız dedim.Kalemi kağıdı aldım ben de elime.

***Kalem kağıdı aldım yazdım dedim ya az önce,böyle not defterlerim vardır.Sürekli notlar alırım.Notlarımın içinde yemek tarifi,adresler,şarkı sözleri de bulabilirsiniz,şiir de,o an sadece aklımdan geçenleri de.

***Bir söylenme hastalığım var.Söylenmeden rahatlamam.Kimselerin duymayacağı şekilde mırıl mırıl söylenirim.Ne oldu diyene de yok bir şey derim.Çok rahatlarım böyle mırıl mırıl söylenince.

***Makyaj, kozmetik ürünleri hastalığım var.Almadan,bakmadan geçmek istemem.Bir çok markadan denemek isterim.Makyaj malzemelerin de far takıntım var.

***Bazen çok hızlı alışveriş yapabilirim.Geçenlerde oje seçerken yanıma orada çalışan bayanlardan biri geldi ne kadar hızlı seçtiniz,şaşırdım dedi.

***Bazı insanları üzerinden çok zaman geçse de asla hayatımdan çıkarmak istemem.
Hep bir yerlerde dursunlar benimle olsunlar isterim.Ama bazılarını da bir anda çıkarabilirim.

***Müziğe merakımdan bir gitar almışlığım vardır.(Satır arası özellik bazen maymun iştahlı olabilirim)Ama gitarı çalamadım.

***Yalan söylemeyi sevmem,ama inanılmaz saklarım söylemek istemediklerimi.Çok ketumumdur bazen kendime bile..

***Daha küçük bir kız çocuğu iken bile herkesin dünyaya bir amaç için geldiğine inanmışımdır.Çok önemli görevlerimiz yoksa bile bu hayatta puzzle gibi bir başkasının hayatını tamamlayan eksik bir parça bile olabiliriz.Ama önemli olan bir anlamımız var.Boş değil hiçbir şey.

***Dünyadaki herşeyin enerjisine inanırım.Nostaljiyi sevsem de antikaları sevmem.Eski eşyalarımı atarım nasılsa annemin dediği gibi atınca unuturum.Ama bazı anıları da saklamayı çok iyi bilirim.Kimseler bilemezken..

***Nazara,rüyalara ve duanın gücüne çok fazla inanırım.

***Hatta rüyalarım -özellikle eskiden -çok çıkar.Şimdi daha çok Holywood filmi tadında.

***3 kez ameliyat geçirdim.Hiç korkum yoktur ameliyathaneye girerken.

***Çok soğukkanlıyımdır bazen.Bu da atalarımdan gelen bir özellik sanırım.Herkes çığlık atarken ben sakinlikle olaya yaklaşırım.

Bunlar benim gördüklerim.Bir de beni senelerdir gören yanımda olan Sevgilimin gördükleri.Mikrofonu tabi ki ona da uzattım.Cevaplarken çok güldük,eğlendik..

*****Bazen olmadık zamanlarda insanları çok fena bozabiliyormuşum.İnsanlar ne olduğunu şaşırıyormuş.

*****Film izlerken hemen olayları çözüyormuşum hemen ne olduğunu anlıyormuşum.(Bu huyuma sinir olur,bazen izledin sen bana söylemiyorsun der.)

*****Evden çıkmadan önce mutlaka wcye gidermişim.Uzun yolculuklarda 3-4 defa.Tamamen psikolojikmiş.O öyle sanıyor:)

*****Bir çıt sesi ile bile uyanıyormuşum.

*****Evde ses duyduğumda mutlaka hırsız girdi diyormuşum:))Ama girmiyor,girmesin zaten kimseciklerin evine.

*****Üşünecek yerde üşümüyor,üşünmeyecek yerde mutlaka ben üşüdüm diyormuşum.

7 özellik yazmadım ama 7 kişiye paslarım.Haydi güzeller yazın bakalım.

-Tibetin Güzel annesi canım Sibelcim
-Yazın Güzel annesi
-Full Moon
-Tatlı Düşünen Balıkcığım
-Küçük Hanım Yeşocan
-Ses vermesini istediğim Damlocanımm
-vee Defneee

12 yorum:

küçükhanım yeşocan* dedi ki...

hahah :)
bak şimdi bunu okuyunca burda çok beğendim ne güzel dedim :)
mim'lenmek böle eğlenceli bişey olsa gerek ;)
ben de yazarım yıldızcım 7 tane değil 77777 tane özellik anlatabilirim..ama ancak yarına cvplayabilicem..çünkü şuan hiiiiççç yazma modunda değilim ;)

sevgiler şeker :)

pofidiksekerim dedi ki...

cevapladıın için teşekkür ederim kuzum:)

bende sen gbi etraftakilere sordum saçma sapan içlernde ne varsaa sölediler:):):)

çoook güldükkk:)

FeZa dedi ki...

güldürük oldum su mirildanma özelligine.. cok tatli olsa gerek(:

YILDIZ dedi ki...

Yeşocan istediğin zaman mimi cevaplayabilirsin.Dediğin gibi okurken okurken bir görüyorsun,mimlenmişsin:)

Pofidik şeker hakikaten eğlendiğim bir mim oldu,rica ederim;)

Feza sen bir de mırıldanırken gör,daha da çok gülersin:))

Bellek Kutusu dedi ki...

Cengaver Yıldızım Kelebeğim, senin soğukkanlılığının 10'da biri ben de olsa keşke:)

Tibet'in annesi dedi ki...

evet, evet, ben de önce kendim hakkımda röportaj yapayım... sevdim bu fikri :))))

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Sağol canım cevapladığın için:)

Syhn dedi ki...

evet 7 tane yazman gerekiyordu :D kimisi 7 yi zor yazar kimi daha da olsa yazar :P
bende bir ara gitar kursuna başlamış bi kere gitmiş sonra bırakmış ve hep gitar çalmak sitmeiş biriyimdir :D ve bende hep ve here şeyi not alırım.. :D

İki Deli Kadin (Nuray) dedi ki...

Demek kendi kendine mırıldanıyorsun.Bayıldım ben senin bu haline...
Arada bende kaçırıyorum çaktırma :)

YILDIZ dedi ki...

Evet Nuray mırıl mırıldanırım;))Sen de çaktırma kimse duymasın;)

gorkem dedi ki...

su amac olayi bende de var, annem mi islemis babam mi bilemiyorum ama semra'ya benim isledigim kesin :) ne yalan diyim, iyi oluyor, kimseden guc bulamayinca o dusunceden buluyorsun :)

YILDIZ dedi ki...

Ailenin etkisi var elbette kuzucum,sanırım sen önemlisin,anlamlısını işlemişler bize.