3 Ocak 2010 Pazar

Eight Miles High-Das Wilde Leben ve Summer Wine





Summer Wine bir kaç yıl önce dinleyip çok sevdiğim bir şarkı.
Şarkıyı söyleyen 
Natalia Avelona ait bu filmi şarkıdan ötürü merak ettim.
Film ünlü Berlin Kommün 1 
hayatından çok açık ve net söz ediyor.
Açık şöyle ki;filmlerde kadın çıplaklığı 
olur,erkek çıplaklığı pek olmaz.Bu filmde erkekler de çıplak.
Filmde cüretkar sahneler bol,gerçek bir hikayeden uyarlanmış.
Benim için en ilgi çekici kısımlardan 
biri  Mick Jagger ve Keith Richards gibi rock starları ile de aşk yaşaması.


Bir de çok sevdiğim bir şarkının da filmin son sahnelerine doğru çalmasıydı.
Rolling Stones üyelerini sıraya girmiş görünce bir şarkı bekliyordum doğrusu.




6 yorum:

Pinky dedi ki...

Strawberries cherries and an angel´s kiss in spring :) Yıldızcım Summer Wine en sevdiğim şarkılardan biridir benim. Ville Valo'ya hayranım. filmi bir türlü izlemeye fırsatım olmadı ama fırsat yaratıcam. en fazla klibinde gördüm filmi :)

yıldız dedi ki...

Pinky demek sen de bu şarkıyı çok seviyorsun.Klibi izleyince filmi merak ettik kuzenimle.Kuzenim sağolsun aramış taramış bulmuş.Film gerçek hayattan uyarlama.Dediğim gibi cüretkar sahneler dolu ama bir zamanlar böyle hayat yaşayan insanlar varmış.Gerçi hala var ama:))

Bellek Kutusu dedi ki...

Filmi seyretmedim ama Ville Vallo'nun sesini duymak için Summer Wine'ı dinlemeye doyamıyorum:)

yıldız dedi ki...

Kutucum benim gibi bu şarkıyı sevmenize çok sevindim:))

Hülya dedi ki...

Ilk defa dinledim simdi kulaga guzel geliyo yahu : )

yıldız dedi ki...

Hülya baştan uyarayım ilk dinleyişte sevdiysen sürekli dinlemek isteyebilirsin;))