29 Ocak 2010 Cuma

Bızdıklar ve bızdık olduğunu düşünenlere hafta sonu tavsiyesi

Malum ben bir anne değilim.Hafta sonu etkinliği olarak yaratıcı faaliyetler için adresler de veremem.Ama sıkı bir sinemasever olarak film önerebilirim değil mi?

2 gündür canım yeğenim bizde kalıyor.Okullar tatil olunca bize gelmek istiyordu.Uzak yerde değiliz,birbirimize yakınız ağbimlerle.Ama onun için bizim evde kalmak büyük zevk.Tabi bu zevkin büyük kısmını sevgilimle(kendisi enişte demez hiç,ağbisidir onun,bana da hala der,ama öyle bir halacım der ki bayılırsınız) bilgisayar oyunu oynamasının büyük katkısı var.Filme gitmeyi isteyen bendim.Yeğenim değil.Kendisi 10 yaşında.Ben çocuk değilim diyor zaten ona çocuk deyince.Haklı da,artık gerçekten büyümeye başladı.Benim zorumla gittik filme diyebiliriz.İzleyenler malum küçük bıcırıklar ve anneleri.(farkındaysanız ben son haftalarda Ayşegül Küçük Anne modunda dolanıyorum)

Filmde biz sıkıldık tabi.Ama küçük bıcırıklar çok eğlendi.Siz de minik bıcırıklarınızın elinden tutun ve bu hafta sonu onları Garfield Süper Kahraman-3 boyutlu filmine götürün.Eh ben de arada gülüp eğlendim.Tabi bir de 3 boyutlu izlemek gerçekten keyifli.

***resim

13 yorum:

zizim bizim dedi ki...

pofidik şekerin tontişinden bir tane edinme zamanı gelmiş galiba :)

yıldız dedi ki...

Hem geldi hem gelmedi gibi ne bileyim:))İnsan hazır olmaz değil mi böyle bir şeye?

zizim bizim dedi ki...

olmaz bence. aynı düşünceler bende de mevcut yıldız. sorsan ben de hiç hazır olamayacağım gibi geliyor :)

yıldız dedi ki...

Hazır olunmaz gibi sanki,2010 kim bilir belki bize sürprizler getirir?

zeynepin sesi dedi ki...

canım benim tecrübem kötü de olsa en güzeli ne bilio musun?hiç beklemediin bi anda bu haberi almak..tarifi imkanız..allah hayırlısını nasip etsin tabi ki..gönlünden geçen neyse allah ona ol desin..

bu arada tema çok çok hoş olmuş :)

yıldız dedi ki...

Zeynepciğim sanırım beklememek en iyisi vakti zamanında iş yüzünden hep erteledim hep..Allah gönlümüzden geçen neyse onu nasip etsin canım,hayırlısı neyse o olsun..En güzel beklememek dediğin gibi..

Çok teşekkür ederim:)

duygu dedi ki...

hımm 3 boyutlu film keyfi benim mercimeği memnun eder mi acaba? yani ben uçarım izlerken tabi ama... denesek mi ne?

Pinky dedi ki...

o zaman beklemediğin anda gelecek olan bebişini götürmeye darısı Kelebeğim, Yıldızım küçük annem :)

yıldız dedi ki...

Duygu Garfieldı seviyor mu?Çizgi film izlemeyi çok seviyor mu?Sıkılmadan takip edeceğini düşünüyorsan bir dene derim canım.

Pinky artık olur da bir gün büyür de götürürüz,zaman bu ne gösterir Pinkyim;)

Deniz dedi ki...

sen buralarda epey bir deneyim sahibi oldun sevgi kelebeği;-) Hazır olursun tez vakitte

yıldız dedi ki...

Deniz herkes bana biraz talim yap deyip hooop çocuğunu bırakıyor.Talim için mi bakmam için mi anlamadım;)

Sibelbek dedi ki...

bahane Yıldızım bahane. sen alış deyip bırakıp arada geziyorlar işte :)))

sen hazır olduğunda, o da hazır olduğunda gelir, hemi de geldiğine bi sevinirsin ki o kadar olur :))))

yıldız dedi ki...

Bana da bahane gibi geliyor zaten:)))
Galiba bebiş benim hazır olmamı bekliyor:))