14 Kasım 2012 Çarşamba

Hart of Dixie

Son günlerdeki takıntım bu dizi.Seyhanım bak önceden yazıyorum bize söylemedin falan deme:)Beğeneceğini düşünüyorum,çok hoş izlerken insanı dinlendiren dizilerden.
Dizi genç bir doktorun hiç tanımadığı yine bir doktor olan babasının mirası üzerine Bluebell adlı kasabaya gelip doktorluk yapmasını anlatıyor.Babasının bıraktığı muahanede babasının doktor ortağıyla görev almaya başlıyor.Üstelik Zoe Hart isimli kızımız New Yorkta doğup,büyüyen biri.Küçücük bir kasabaya alışması ve etrafındaki insanlarla olan ilişkilerini anlatıyor kısaca dizi.Başrol oyuncusunu The O.C den hatırlarsınız.
Diziyi izlerken sürekli beni bu kasabaya ışınlayın diyorum.Yaşadıkları ortamın güzelliği kadar komşuluk,dostluk kavramlarını da öyle güzel yaşıyorlar ki,insan imreniyor doğrusu.

7 yorum:

Deniz dedi ki...

nirede bu abla, CNBCE?

yıldız dedi ki...

Dizimax Dramada ;) internetten de izleyebilirsin canım;)

Syhn dedi ki...

aa bak twitterdan görmüştüm, sana yazacaktım araya laf girdi :D ben bu diziye yazın başlamıştım ama yarım bıraktım. sonra da kaldığım yerden devam etmek gelmedi bak.
bi de acayip şekilde kore dizilerine yoğunluk verdiğimden sanırım :/ ama once upona a time dan sonra tavsiyelerine uymamazlık edemem :D

Pinky dedi ki...

Ben de not alıyorum hemen ;)

yıldız dedi ki...

Bence çok seversin ;)

Adsız dedi ki...

Merhaba

Aaaaa bende izlemeye başlayayim

tarih84 dedi ki...

oğğğ notumu aldım ben de başlamak isterim