13 Nisan 2012 Cuma

İstiyorum!



Net mi olun diyorlar evrene karşı.Öyleyse gayet netim işte!

  • Sağlık olsun istiyorum.Ailem için,sevdiklerim için.
  • Oğlumun neşesi,huzuru hep daim olsun istiyorum.
  • Yeni şehirler görmek istiyorum.Demirle bu sene ilk uzun yolculuğumuzu yapmak istiyorum. Leyleği havada görmek istiyorum aslında.
  • Dostlarımla,arkadaşlarımla daha çok bir arada olmak istiyorum.
  • Okuyamadığım kitapları okumak istiyorum.
  • Para istiyorum.
  • İyi bir iş,yıllardır hayalini kurduğum iş ortamına sahip olmak istiyorum.
  • Kafamda aylardır gezinen bir türlü cesaret bulamayan şeyler için ilham perilerinin kolumdam tutmasını istiyorum.
  • Yiyip,yiyip kilo almak istemiyorum diyeceğim ama daha sağlıklı beslenip askıya aldığım diyeti tekrar hayatıma sokmak istiyorum.
  • Yeni,yeni ne varsa hayırlı gelsin istiyorum.
Ve mümkünse bunlar 2012 bitmeden olsun istiyorum.

Tabi bir de canım Sibelime kocaman bir teşekkür etmek istiyorum yeni blog resmim için.Tam da hayalimdeki gibi oldu işte...

6 yorum:

karışık_pizza dedi ki...

dediklerinin hepsinden bende istiyorumda istiyorum....
o ilham perileri sana gelirse söylermisin banada uğrasın
:)

elif-kayra dedi ki...

inşallah hepsi gerçekleşir
resim çok güzel cıvıl cıvıl

Sibelbek dedi ki...

Allah gönlüne göre versin inşallah canım.
Güle güle kullan resmini. kelebekler uçuşsun çevrende hep ;)

Syhn dedi ki...

bana da yeni başlık geliyor baharlık ama seninki daha mı hoşmuş ne ;)
tüümm istediklerinin hayırlısıyla gerçekleşmesini diliyorum.
fazlasıyla hak ediyorsun ;)

Deniz dedi ki...

Hepsi olsun, hayrına olsun

yıldız dedi ki...

İnşallah güzeller inşallah...