5 Kasım 2011 Cumartesi

Bu bayram her zaman hatırlayacağınız hoş bir anınız olsun..


Ben kalkmadan önce kahvaltıyı hazırlamıştı çoktan.Sobayı yakmış oturmuştu küçük taburesine.
Sıcacık odaya radyodan gelen sesler eşlik ediyordu.Günaydın kızım dedi,kahvaltımızı yaptık.Radyoda bayramla ilgili şarkılar çalıyordu.Kulağımda radyodaki şarkılar,aklımda annemler,biraz buruk biraz sevinçli bir bayram sabahıydı işte.
Birden Kalehisar Kalesi çaldı,karlı dağları aşalım dedi,ben biraz daha buruldum,ver elini bayramlaşalım dedi ben iyi ki babaannemin yanındayım da yalnız kalmadım evimde dedim.Çoktan bayramlaşmıştık şöyle baktım yanımdaki yaşayan tarihe.İyi ki gelmişim,iyi ki dedim.Güzel güzel sohbet ettik.Ardından bir sürü gelen giden oldu,zaman nasıl geçti anlamadım.
Şimdi ne zaman dinlesem Kalehisar Kalesini aklıma babaannem ve o bayram sabahı gelir.
Bu bayram sizin de her zaman hatırlayacağınız hoş bir anınız olsun.
Bayramınız kutlu olsun...

***Fotoğraf can Yeşocandan..


9 yorum:

Pinky dedi ki...

çıtır çıtır soba sesi bile geldi benim kulağıma. hep güzel hatıralar biriktirelim bayramlarda Kelebeğim. mutlu bayramlar ;)

bir de Karahisar Kalesi değil miydi o şarkı, ben Kıraç'tan hızlı ritmiyle dinlemeyi çok severim :)

yıldız dedi ki...

Aynen şeker pembem,güzel hatıralarımız olsun bayramlarda,şeker tadı eksik olmasın.

Zaten o günde Kıraç söylüyordu radyoda;)

tarih84 dedi ki...

anılarla bezeli yeni anılar ekleyerek mutlu yarınlara yürüyelim, mutlu bayramlar.

Unknown dedi ki...

Ne güzeldir değil mi anneanne babaanne evlerinde yaşanan bayramlar...Biz de bugün anneanne ziyaretindeydik.
Şeker tadında bir bayram dilerim canım sana ve ailene!Tabii Demir Bey'e de:)

Syhn dedi ki...

şimdi o parçayı dinleyeceğim ve bundan böyle her dinlediğimde bu anın gelecek aklıma...

yıldız dedi ki...

Kitap kurdum ben de kutluyorum bayramını ben de tatlı fındığın Canı öpüyorum kocaman tekrar tekrar;)

Syhnm bu anıma sen de ortak oldun...

Bellek Kutusu dedi ki...

Hep aklıma sen geleceksin bu şarkıyı dinlediğimde Yıldızım Kelebeğim:)

annesiningülü dedi ki...

geçmiş bayramınız kutlu olsun Yıldız :) miniği ve seni öperim :D

yıldız dedi ki...

Senin de Baharcığım;)