19 Kasım 2011 Cumartesi

Bazen


Bundan bir kaç sene önce stabil hayatımdan şikayet ederdim.Özellikle iş anlamında.Sonrasında iş değişikliği ile gezmediğim yer kalmadı.İş dışında da çok fazla gezdim.2011 senesine bakıyorum da stabil diye şikayet ettiğim zaman dilimimden de stabil durumda hiç bir yere kıpırdamadım.Plan yaptık kaç kere olmadı,olmadı.
Ben şimdiden 2012ye sesleniyorum.Tebdil-i mekanda ferahlık vardır bazen.
Bazı anlarda bir parça anlaşılmak istiyorum ve belki de bu anlarda bir parça çocuklaşıyorum.Her zaman değil bazen.
Ve gerçekten sabah akşam şükür etmenin beni nasıl motive ettiğini anladım.Bazen,bazı olaylar beni alaşağı etmeye çalışsa da..




8 yorum:

Pinky dedi ki...

2012 duysun sesini Kelebeğim, biraz gezdirsin seni ;)

Damlo dedi ki...

gezmekten yorulacağın günler diliyorum senin için tatlıların tatlısı!

cafenoHut dedi ki...

Yukarıda yazdıklarına an itibari ile aynen katılıyorum...

yıldız dedi ki...

Pinkim duysun duysun!

Damlom inşallak gelir o günler;)

Cafenohut demek ki sen de o bazendesin....

Unknown dedi ki...

Ahh yeni bir yıl,yeni hayaller,yeni ümitler demek değil mi?Benim de yeni yıldan çok beklentim var!Duysun sesimizi evren:)

annesiningülü dedi ki...

anlaşılmak mı?
çokça istiyorum çokça :)

Sibelbek dedi ki...

2012!!!!! duy sesimiziiii!!!!!

Deniz dedi ki...

den den :)