10 Eylül 2011 Cumartesi

Game Of Thrones-Taht Oyunları


Kuzenimde benim gibi dizikoliktir.İzle dedi Game of Thronesu sen seversin fantastik hikayeleri.Arkasında
n Damlocanım sürekli söz eder oldu.Hemen başlamalı dedim.İzleyeli çok oldu aslında ilk sezonu.İlk sezon bitti dayanamadım kitabını aldım.Merakla 2. se
zondan tüyolar bulacağını sanan Yıldız yanıldı.1000 sayfalık kitabı okuyarak Game of Thrones ile ilgili bir çok konuya vakıf oldu.Demirle nasıl okudun demeyin,neredeyse 1000 sayfa olan kitabı kucağınızda uyuyan bir bebekle okumak çok zor:)Bırakın bebeksiz de kalın kitap okumak zor.Tek elle kalın kitap okumayı uygun hale getiren bir icat bulan beni mutlu eder.Azıcık yaratıcı olsam ben bulacağım.Tek elle tutarsın olmaz,öyle yaparsın olmaz.Böyle yaparsın olmaz.
Taht oyunlarına dönersek Yüzüklerin Efendisi ile karşılaştırmak istemem.Toiken tarzında değil asla kitap da.Ama o havayı yakaladım diyebilirim.Krallıklar ve elde edilmeye çalışılan taht,arkasında savaş ve daha bir çok şeyi getiriyor.
18 eylülde Cnbce diziyi yayınlayacak izlemek isteyenlere duyurulur.

5 yorum:

Pinky dedi ki...

ben de kış gecelerinde üşüdüğünden ellerimi nöbetleşe kullanıyorum, tek elle okurken kas yapıyorum Kelebeğim :)) ben de istiyorum bulununca o icattan.

Unknown dedi ki...

Ben de merakla diziyi bekliyorum.Kitabi da alacagim da aynen o kadar kalin kitabi okumayi gozum yemiyor!

Sibelbek dedi ki...

ben dizileri pek takip edemiyorum. hele ki alt yazılılar sadece Tibet engeline değil, koca engeline de takılıyor :(

yıldız dedi ki...

Pinkim öyle bişi icat eden ben olayım kurtarayım eziyetten bizleri:)

Canı izle mutlaka;)

Sibelciğim izlesen sen çok seversin diziyi;)

Damlo dedi ki...

joffrey nasıl?