7 Eylül 2011 Çarşamba

Bu arada biz

Bu bayram biraz doğaya karıştık.
Çocukluğumdan beri gitmediğim Emirgan Korusuna gittik çocuğumuzla birlikte:)
Fakat sahil kenarında ağaçlık bir yerde vakit geçirirken otlarla tanışan Demir ayaklarını yere koyamadı ve fotoğrafda da gördüğünüz gibi durumdan hoşnutsuzdu.



Artık ayakta tutunmadan durmaya başladı Demir ve bayram orta sehpa koltuk arası adımlarını attı tutunmadan.Tabi anneannesinde attı bu adımları.Bizim orta sehpamız ortadan kalkalı çoooook uzun zaman oldu.Dün de dayısının evinde orta sehpa koltuk arasında 3 adım attı.
6 eylül için ilk adımlarımız diyebilir miyiz?Deriz değil mi:)))
5eylülde üst dişlerimiz kendini ortaya attı.Dişlerimiz geç ve zorlu geliyor.Ama neticesinde geliyor.Şimdi bir adet tavşan modundayız.

Ve Demir artık daha da meraklı bir bebek oldu.Perdenin arkasındakiler,kapılar,pencereler,dolap içleri ve dahası başlıca meraklarımız arasında.



10 yorum:

cafenoHut dedi ki...

Erkek çocuklar daha geç yürür diye bilirdim. Demir'e kocaman bir maşallah o zaman...

annesiningülü dedi ki...

Totosunu ısırmalı ;)

Unknown dedi ki...

Oy maşallah ya!İnan Demir'in gelişmesini gördükçe kendi çocuğum gibi seviniyorum!Allah nazarlardan saklasın!Tombak Demir:)

Sibelbek dedi ki...

ouuu, çimleri sevmediyse kumlarla arası nasıl olacak merak ettim. Tibet'e mi benzeyecek yoksaaa?! :)))

Pinky dedi ki...

koskocaman alkış balkabağımaaa :))

yıldız dedi ki...

Cafenohut bunu duymamıştım geç konuşuru duydum da:))

Bahar:))

Kitap Kurdu çocuklarımız birbirlerimizin eline doğmadı mı,seninki de benim için öyle;)

Sibel olabilir doğrusu daha kumlarla tanışmadı;)

Pinkim balkabağı öper seni;))

elif-kayra dedi ki...

maşallah, artık adımlar başladı ise kim tutar Demir'i :)

Deniz dedi ki...

Pardon çocuğunuzu ısırabilir miyim:-PP

Al bakalım ayağını yere basamayan çocuklar kulübüne hoş geldiniz:)))))

yıldız dedi ki...

Denizciğim gel ısır ama o da seni ısırabilir 4 dişle:))

Evet sizinkilerden sonra sıra Demirde:)

yıldız dedi ki...

Elif tutamıyoruz şimdiden iyice yürümeye başladığında neler olacak bilemiyorum:)