9 Haziran 2011 Perşembe

Bir gün

Bir kaç saat önce seninle oynarken düşündüm.
Bir gün ne ben bu halimle olacağım,ne de sen bu halinle kalacaksın.
Büyüyecek genç olacaksın.
Belki bana kafa tutacaksın,isyan edeceksin.
Bir yerlerde anlaşamayacağız belki.
Ve ben diyecek miyim,bebekken ne kadar kolaydı hayat,o zamanlara dönsek keşke diye.
Ki şu an sürekli seni takip ederken hayatın bazen zor olduğunu düşünüyorum.
Ve ben hep isteyeceğim ki bana gülerek baksın gözlerin,yüreğimin içine işlesin her bakışın.
Ki ben bu sevgiyle yeni bir insan olup,çoğalmaktayım ve içimi ısıtmaktayım.

Bir gün,hımm ne dersin?

5 yorum:

elif-kayra dedi ki...

inşallah istediğimiz gibi olur herşey ama sanırım biz bu günleri çok özleyeceğiz. :))

MAVİANNE dedi ki...

bu sevgi var ya bu sevgi gün geçtikçe kartopu gibi büyüyor
çoğalıyor
hep mutlu olmanı diliyorum

Sibelbek dedi ki...

umarım olmaz. ama gençken kim ebeveyniyle çatışmıyor ki?...

Pinky dedi ki...

hep böyle gülücük dolu, mutlu bir anne oğul olun Kelebeğim :)

yıldız dedi ki...

Öyle Elif öyle özleyeceğiz kesin..

Mavi annem güzel annem aynen ben de öyle düşünüyorum her gün artıyor,teşekkürler güzel dileğin için.

Sibelcim olacak kesin çatışmalar.

Pinkim arada yaşayacağız ama yine de hep gülelim istiyorum.