11 Şubat 2011 Cuma

Hayat sit-com tadında olsaydı

Bir kere böyle dostlarım olsun yıllardır bir yere ayrılmadan her olayda birlikte olalım isterdim.Kötü bir şey yapsam yüzüme söyleyen,iyi de hep destek veren.

Hem bir de Marshall gibi bir arkadaşım olsun isterdim saflığıyla hep güldüren

Abuk ya da komik bir şey söylediğimde gülme efektlerini duyardım abartıyla eğlenirdim işte.
Üzüldüğümde aaaaaa diyen efektleri duyar bana hak veriyorlar derdim.
Hayatımızın temel taşı gülme,neşe,dostluk üzerine kurulu olurdu.
Bütün bu söylediklerim olsa olsa bir sit-comda olurdu.


3 yorum:

cafenoHut dedi ki...

Ben de isterdim:(

Deniz dedi ki...

aynen ben de... Hep düşünmüşümdür Friends'deki gibi hep gidilen bir kafe olsun, arkadaşlar orada buluşsun...

Pinky dedi ki...

olsa ne güzel olurduuu. Marshmallow her eve lazım :)