22 Eylül 2010 Çarşamba

20 gün kala


Pazartesi odanın eşyaları geldi tatlı,minik oğlum.Üzerinde boya olmadığı için kokusu da yoktu.Sadece yeni kokusundan dolayı camları açıp iyice havalandırdım.
Kıyafetlerini dolaplarına yerleştirdim vakit kaybetmeden.Nasıl şaşırdım neyi nereye koyacağımı.Hiç böyle minik eşyalarla bu kadar haşır neşir olmamıştım ki.Çoraplarını elime aldım aldım,nasıl koysam ki şimdi bunları deyip durdum.
Şimdilik bir düzen oturttum.Dolabını ilerleyen zamanlarda da kullanabilmen için büyük aldık.3 kapılı dolap olunca minik eşyaların daha da küçük kaldı içinde.Gün gelir bizim dolabımızdan eşyaların taşması gibi seninkinin de taşacağını düşündük.
Şimdi ikide bir odana giriyoruz.Eşyalarına bakıp gülüyoruz.Sabah baban evden çıkmadan önce yine kıyafetlerine baktı güldü.Bir yandan da askıları bana getirip gösterdi.Küçücük montun,küçük smokinin o kadar komik ve güzel ki.Smokinini dayının eşi aldı canım,mevlitte giymen için.Öyle çok parlak değil,tam zevkime göre almış sağolsun.Krem rengi,küçücük yıldızlı bir papyonu var.Alalı zaten epey olmuştu.En canımın sıkıldığı anlarda kutusunu açıp gülüyordum.Pantolonun bile duble paça.
Rüyamda bebek görüyorum arada sırada.Bu gece de gördüm ama sen olmadığını biliyorum.Hep bilinç altı,gördüğüm resimlerden okuduklarımdan,izlediklerimden.Merakla bekliyoruz işte seni canım.

Benim hayatta iddialarım olmadı hiçbir zaman.En mükemmel olayım,en mükemmel işe ben sahip olayım,en mükemmel eşe ben sahip olayım diye.En mükemmel çocuk benim olacak diye de iddiam yok.Babanla bizi tanıyınca anlayacaksın oğlum.En mükemmel çift olalım,biz farklıyızlar bizim hayatımızda yok.Her şeye yetişmeyi çoktan bıraktı annen.Vurdum duymaz mıyım,aksine duyarlıyımdır da bir çok şeye.Ama gereksiz bir yarış gibi kasmam kendimi.İşte olduğumuz gibiyiz,biz canım oğlum.Olduğumuz gibi sevdik birbirimizi babanla.Ben onun yanında ben olduğum için,o benim yanında kendi olduğu için.Gerisi teferruat.Seni de sen olduğun için,sadece sen olduğun için,bize emanet olduğun için,bize bir hediye gibi gönderildiğin için çok seveceğiz.Gerisi sadece teferruat olacak.

9 yorum:

Damlo dedi ki...

senin en çok da bu yüzden çok seviyorum, en güsel pamuk annee

NiLaY dedi ki...

gerçekten çok heyecanlı bir bekleyiş :) hiç merak etme canım o koca dolap ne kadar hızla dolacak :)

MAVİANNE dedi ki...

sağlıkla gelsin hediyen inşallah canım

Deniz dedi ki...

Ne tatlısın:) Mükemmellik diye kasan kendini kandırır zaten!

12 Ekim'de mi geliyor kuzu?

Syhn dedi ki...

kalbimden vuruyorsun..
smokini giydirdiğin gün benim içimde koklamalısın bunu unutma!
ondan önce başkaları yerine koklamak aklına gelmez zaten :)

Burcu Çalışkan dedi ki...

günler yaklaştıkça heyecada sabırsızlıkt artıyor sanırım :)) odalarına gelince gerçekten o mini ve sevimli şeyler gdip gidip bakası geliyor insanın

Işıl dedi ki...

allah hayırlısı ile kurtarsın

Unknown dedi ki...

Ya ne güzel,az kalmış doğuma!Allah hayırlısıyla kavuştursun inşallah!Benim daha 4,5 ayım var!

elif-kayra dedi ki...

hayırlısı ile bebişini kucağınıza alırsınız inşallah. Çok farklı bambaşka bir duygu bu annelik..