19 Aralık 2009 Cumartesi

Kelebeğin günleri..



Evde oturduğum bu dönemde çalıştığım günlere nazaran daha aktif olduğumu itiraf edeyim.Çalışırken özellikle havanın soğuması ile ters orantılı olarak uyuma saatim bile daha erken olur,koltukta uyuklamaya başlardım.Şimdi geceler uzun yapacak iş çok..Gündüzleri evdeysem bir dünya ev işi var.EE çalışırken detaylı temizlik yapmak zor olurdu.Şimdi günlere bölüyorum,bir gün kapılar siliniyor,bir gün dolaplar düzeltiliyor.Spora devam ediyorum,gündüz grubuna daha çok dahil oluyorum.Akşam arkadaşlarım farklıydı.Şimdi ev hanımları ve emeklilerle diyalog halindeyim.Bu da hoşuma gidiyor itiraf ediyorum.Annem,kuzenlerim,teyzelerim ve arkadaşlarım derken bir bakıyorum bazılarını göremiyorum bile.Daha gelmedin Yıldız diyorlar.Sıra gelmiyor,kimisine..Kuzenle bir takım el işi faaliyetleri içindeyim.Evde mutlaka yemek yapıyorum.Mutfak başlı başına zaman alıyor.Evde olmak hakikaten daha zor.Ama çok güzel.Buna çok ihtiyacım varmış.Her yaptığım olayda beynimi boşaltıyorum.Özellikle son olanlardan sonra daha da beynimi boşaltmaya ihtiyacım var.

Geçen sene oturduğum evde,karşı komşumun kapısını görürdüm her sabah işe giderken,kapıcı ekmeğini gazetesini bırakırdı.Ahh ne zaman ben de evde oturup taze ekmeğim ile kahvaltı edip gazetemi okuyacağım derdim.Demek ki oluyormuş sırası ve zamanı gelince.Ama bir süre sonra çalışmak isterim biliyorum.Alıştığım şey çalışmak.Bir süre daha zamanı var..

Herkese iyi hafta sonları.Keyifli,mutlu,huzurlu....

***resim

11 yorum:

zeynepin sesi dedi ki...

ben o dediklerini yazın yapıorum..iki ay kadar tatilimiz olunca her şeye zaman ayırabiliorum :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

çok istiyorum çalışırken evde olmayı ama şu iki günlük haftasonu tatilinde bile koşturmacamı özlüyorum..

birkadin dedi ki...

ben de emekli olmak istiyoruuum, yun sepetim olsun, iplik kutum olsun, bi de dikis makinem, yemek de yemeyelim, bahcedeki otlardan, saglikli beslenmek adina ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

hem hamarat hem mutlu kelebeğim:)

ceydabural dedi ki...

pek keyifli gelmiş sana ev hanımlığı tadını çıkar :)

yıldız dedi ki...

Zeynebin sesi ne güzel işte arada böyle duraklamak..

Zeynepciğim sen de adaşın gibi yazları yapabiliyorsun değil mi?

Görkemcim emekliliğe daha var,sen şöyle dua et,Yıldız gibi bir ara ben de bir mola vereyim de,olur mu?

Kutucum canım,hamarat dersem ev hanımlarına olmaz benden ancak ehh işte;))

Fotoğraf penceresinden haklısın şekercim;)

Zeynep Feza dedi ki...

Ne tatli oluyor ev hali.. Bende Nisan'la Ekim arasi evde güzel günler gecirdim.. Tadi hala damagimda..
Sömester tatilimi dört gözle bekliyorum (:
Keyfini cikar..

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Sevgili Yıldız,
Evde olmanın bol bol keyfini çıkart.Yoğun çalışma dönmelerinde ben de hep evde olmayı dilerdim.Habire yatağımı hayal ederdim;bol bol uyumayı.Seni çok iyi anlıyorum.Sıkılıncaya kadar devam bence. İyi keyifler dilerim sana.

Sevgilerle.

yıldız dedi ki...

Feza sanıyorum sömestre az kaldı,yılbaşı tatili de var arada;))

Çoban yıldızı,keyfini çıkarmak benim birinci görevim oldu;))Teşekkür ederim:)

Sibelbek dedi ki...

Yıldızım Kelebeğim, şu elişi çalışmalarınızı merak ettim... bitince paylaş bizimle :)

yıldız dedi ki...

Tibetin güzel annesi,çıkacak sanırım gün yüzüne;))))