17 Kasım 2009 Salı

Sevgili günlük ...

Sevgili günlük eğer sen bir günlük isen işte şimdi sana tam bir günlük gibi yazıyorum.


Dün pazartesi toplantısı ile çok gergin bir haftaya başladım.Ardından devamı geldi.Günlerdir yoğun çalışıyorum.Kafam çok yoğun.


Bugün dünkü gerginliğin çok büyük şekilde devamı geldi.Ve istifa ettim.Kalmam tekrar düşünmem istendi.Ama kararlıyım.Her zaman her şeyi düşünüp tartan ben belki bu sefer çok tartıp biçmedim.AMA HER ŞEYİN BİR ANLAMI VAR VE NEDENSİZ DEĞİL.NEDENSİZ DAVRANIŞLAR DA BANA GÖRE DEĞİL.


Kararımın değişeceğini sanmıyorum.


Her şey düzelir biliyorum.Daha da iyi olacaktır.İyi olana kadar kötü süreçlerden de geçebilirim.Ama olacakları da atlatırım.Neler neler atlattım ki.


Hiç bir şeyin sonu değil..


Belki de çok şeyin başlangıcı..


Hem nereden biliyorum ki hayatımın altının üstünden daha iyi olmayacağını.


Her şey güzel olacak...