27 Ekim 2009 Salı

Her şey sonbaharın suçu

photograph Pictures, Images and Photos

Bir problemim bitti,bu sabah yenisini aradım.20'li yaşlarımın bitmesini buldum.Böyle takıntısı olan biri değilim ki ben.İnsan oğlu, dedim derdin mi bitti senin?

Saçlarımın rengine taktım sonra,rengini değiştireceğim.Bir kararsızlık içindeyim.Bu arada kuaförüme kızdım,ilk söylediğimde neden boyamazsın ki istediğim renge.Hala da neden ısrar edersin?Ben de aynaya bakabiliyorum.

Haberler yine midemi bulandırıyor.İzlemiyor,okumuyor değilim ama bulandırıyor işte.Haberlerden bir haber olma günlerimde değilim.

Sonra dün yürüme bandında kendimi bir yandan şarkı söyleyip el kol hareketlerimle dans edercesine yürürken buldum.Yanımdaki arkadaşın bana neden öyle tuhaf baktığını sonradan anladım.Evet tuhaf bir görüntü.

Anlatıyorum kimse dinlemiyor mu diye o kadar çok söyledim ki.Annem kızım sen iyi misin dedi en sonunda bana.

Sevgilim uzun zamandır delirdiğimi düşünüyor.Yok iyi değilsin sen diyor.

Bu delilik hali hoşuma gitti belki,bırakın ben de delireyim.Uslu kız oldum yıllardır.Birazcık müsaade edin.Benim deliliğimden ne olacak Allah aşkına..

Sonra çok sevdiğim dostum da dün telefonda dedi.Sen iyi değilsin son zamanlarda.

Aslında ben iyiyim.Bu delilik hali ile geçecek her şey.Üstümden böylece atacağım.

Bu da geçecek.Hem suçlu da belli.

Sonbahar işte.Her şey sonbaharın suçu...

Ne mutlu size,sizi suçlamıyorum.Sizden bir şey de beklemiyorum.Geçecek diyorum..Geçmek üzere...

18 yorum:

Bellek Kutusu dedi ki...

Bana da gelenler gelmiş durumda Yıldızcım, yalnız değilsin bak bir blog uzağındayım ona göre:D

yıldız dedi ki...

Haydi Kutucum birlikte delirelim ;))

zeynepin sesi dedi ki...

yok yok ii diilsin sen :)

yıldız dedi ki...

Evet Zeynepcim,hiç iyi değilim.Ama normaldir,başkası olsa kafasına huni takıp dolaşırdı meydanlar da:))))

Pinky dedi ki...

normalsin normalsin Yızdızcım. Bütün suç sonbaharın. Kasvetlendiriyor içimizi. Geçecek elbet :)

Sibelbek dedi ki...

bulaşıcı bu bulaşıcı! ama olsun, bu haller kendine daha yakınlaştırıyor seni, bırak sürsün biraz... hem sende sevmişin zaten :)

yıldız dedi ki...

Pinkycim pembiş Pinkycim,evet tüm suç sonbaharın:)

Sibelcim gerçekten bulaşıcı herkes aynı dertlerden muzdarip,sevdim ciddi ciddi,inip,çıkan ruh halimi,böyle böyle batar çıkar,batar çıkar,sonra en dibe batar ve bir anda suyun yüzeyine sıçrar..

Stil Direktoru dedi ki...

Aaa sen gel ayol bana mekan belli atla gel ben sana maymunluk yapanzi senin de bişiyin kalmayanzi eheh ))

birkadin dedi ki...

Kelebekcim, sen bence de normalsin, haydi sadece biraz silkinmeye, biraz alisverise, biaz yalniz gezmeye ihtiyacin var, bak bunlar hep senin sozlerin, ben senin ogrencinim, bana dediklerini diyorum, baska da bisey yapmiyorum! ayrica ben seni cok seviyorum!

yıldız dedi ki...

Stilim direktörüm dün aklıma geldi zaten keşke yakınlarında olsam takılsam edicimle diye;))Sonra sen yazmışsın şaştım kaldım.

Kuzucum bu satırları yazdıktan sonra, spor salonuna gitmeden önce gezindim, kendime renkli ojeler aldım,sonra çok güzel bir bileklik aldım.Fotolarını çektiğimde koyacağım.Tek başıma dolandım.Evet çok iyi geldi;))
BEN DE SENİ ÇOK SEVİYORUMM!

Syhn dedi ki...

iyisin iyisin kimseye kulak asma, diye diye delirtirler adamı!

yıldız dedi ki...

Seyhancım hakikaten daha iyiyim,deli deseler de kulak asmıyorum;)))

Damlo dedi ki...

delirelim hep beraber fena mı aynı koğuşta yatarız :D

Pinky dedi ki...

haydi fotolarını çek Yıldızcıım bizde göreliim :D

yıldız dedi ki...

Damlo bu ekip birlikte olacaksa delirme işlemlerine başlıyoruz:))))))

Pinkycan yarına eklerim sanıyorum.

özge dedi ki...

boşver takıl kafana göre

Zeynep'in Evi dedi ki...

yürüyüş bandında bende şarkı söyleyip oynuyorum, bu gayet normal canım rahat ol:)

yıldız dedi ki...

Özgecimm en güzeli kafana göre takılmak ;)

Hahh Zeynep süper hoşuma gitti benim gibi şarkı söylemen;))