29 Ekim 2009 Perşembe

Bugünün mutluluk reçetesi -Şanslı 7


Aslında salı günüme ait mutluluk reçetemdi.Deililik anlarımdan sonra yalnız yaptığım ufak alışveriş sonucu kendimi epey keyiflendirdim bu bileklik ve şirin bardak altlıkları ile.Şans bilekliğim olsun dedim görür görmez.Bilekliği alırken aklıma Tibetin anneciği geldi.Kendi kendime dedim,uzak olsak yakın olsak benzer ya da ayrı şeyler yaşasakta hayatlarımız birbirine bir yerlerden değiyor,küçük dokunuşlar yapıyor.Bu da benim şans bilekliğim olsun dedim.



Geçen sene bu bardak altlıklarını görmüştüm,almamıştım.Bileklikle beraber bunları da aldım.19,9 tl'den 4,90 tlye düşmüşler.Kelebekleri  görür görmez aldım.Magnet olarakta kullanılabiliyorlar ayrıca.

İmkanınız dahilinde bugün için ya da yarın için ufak bir takı ya da ufak bir ev eşyası gününüzün mutluluk reçetesi olsun.

6 yorum:

Pinky dedi ki...

çok şirin bilekliğin Yıldızcım. 7 şans, kupa ası da büyük aşk/ erkeğin kalbi demek kağıt fallarında :D

bardak altlıklarında çok güzelmiş. güle güle kullan hepsini :)

yıldız dedi ki...

Pinkycan teşekkür ederim,ben pokere yorumladım zarla,rulette var bileklikte,ama doğru diyorsun;))

Çok teşekkür ederim canım.

Bellek Kutusu dedi ki...

Güle güle kullan Yıldızcım, şansın bol olsun;)

yıldız dedi ki...

Kutucumm,hepimize her daim bol şans olsun değil mi?

birkadin dedi ki...

cok gul kullanirken, cook sansli ol, isigin hic eksimesin :)

tabak altlarina ben de bayildim, ama eminim ki bunlarda cozum degil bizim icin beyaz sehpada cay lekesi birakmamamiza :)

yıldız dedi ki...

Çok sağol canım inşallah bol şans verir her taktığımda;)

Beyaz da leke kaçınılmaz ama:)