22 Ağustos 2012 Çarşamba

Bayramı da geçirdik

Bayram için yaptığımız planlar suya düştü.
Bir daha plan yapmayacağım deyip neden hala plan yapıyorum ki?Evet epey de heveslenmiştik.Neyse olmadı.
Bayram ziyaretleri falan derken geçip gitti.Hoş geçen senelere göre fazla da Bayram ziyareti yapmadık.Çunku bir çok kişi yoktu,bir yerlere gitmişti.
Bayram da bitti benim içim hüzunlendi,Ramazan'ın
bitmiş olduğunu daha fazla anlamış oldum.
Şimdi aynı hüznü yaz için hissediyorum.Bugün hava yine ısınsa da bir kaç gündür sonbahar kokusu alıyorum.Havaların serinlemesi falan derken hepten sonbahar moduna girdim.
Ne kadar sıcak da geçse bu yaz,özleyeceğiz.Geçip giden bir çok şey gibi.

2 yorum:

Syhn dedi ki...

ama sonbaharı özlemedik mi?
gelmesin mi ufaktan sevecen bi şekilde.. hem bu sonbahar senin için gelişmeler hissediyorum ben.
bak görürsün ;)

annesiningülü dedi ki...

akşam sahilde ince bir hırkayla dolaşıyoruz artık, sonbahar geliyor :) Ama yaz başka tabi ;)