26 Haziran 2012 Salı

Acıyor dediklerin bir gün hiç acımıyormuş

Zaman aşımı sanırım bunun adı.Çok acıtıp içimi yakan şeylerin bugün son kullanma tarihi bitmiş bir yiyecek gibi çöpe atılıp,hiç anılmayacağını düşünür müydüm?Elbette derinlerdedir o çöp;çöp kutusu da ,ama ağzı sıkıca kapanmıştır.
Böyle unutulacağını bilip zamanında acı çekmek niye?Acı çekmeden refaha ulaşılmadığı için mi.Ya da refahın kıymetini bilmek için mi tüm acılar.Yok çekilmeden olmuyor.Ama acıyor çok acıyor dediklerin bir gün hiç acımıyor,acıtmıyormuş.Zaman aşımı işte.

Keşke güneşli günleri cebime doldursam kış için,acıdıkça,kanadıkça yaralarıma merhem olarak sürsem kış gelince,içimiz soğuyunca.Mümkün müdür?

8 yorum:

cafenoHut dedi ki...

Ahh keşke keşke dediğin gibi olabilse, keşke güzel, umut dolu günlerimizi depolasak, umutsuz olduğumuz anlarda da gün yüzüne çıkartıversek.

Ama işte ne güzel de yazmışsın o sıkıntıları çekmesek güzel günlerin kıymetini nasıl bileceğiz ki???
Bari kötü anlarda zamanla acısının hafifleyeceğini düşünerek o kadar da kendimizi çok hırpalamasak...

elma kurdu dedi ki...

değildir. yanlızca başetme ve kendini olaya kaptırma dozunu azaltırsın. ama nasıl elini kesince ben artık elimi kestiğimde acımayacak desende acıyorsa geçene kadar bu da öyle. ama sarmayı öğreneceksin belki :( insan kendini bir tuhaf hissediyor boşlukta gibi değil mi

Benden Bizden dedi ki...

Öyle birşey olsa keşke, depoları kışın kullansak. O zaman hiç mutsuz hissetmeyiz. Ama mutsuzluk da, öfke de, acı da bizler için var. Hepsinden birşeyler katıyoruz kendimize illaki. Bunu böyle kabul edip yaşamalı en güzeli. Sonuçta hepsi geçici.

Deniz dedi ki...

Zaman bazen ilaç, bazen kamuflaj :)Vay sevdim bu lafı

Sibelbek dedi ki...

keşke olabilseydi... ben de kış için güneşli günler biriktirmek isterdim...

Syhn dedi ki...

mümkün olsaydı ben kışın tüm soğunu kasvetini böyle sıcacık ışıl ışıl günler için biriktirirdim.
güzel de olurdu he, böylece ben yazdan sen kıştan şikayet etmezdik :D

Kuzununannesi dedi ki...

keske oyle olsaydı cebıme alırdım suan tum gunesı kısın sıcacık olurduk hepımız...

Alice dedi ki...

olmuyor, olamıyor.. en azından ben yapamıyorum yapanları tebrik ve takdir ediyorum.