11 Nisan 2011 Pazartesi

Değişen

Değişen aslında olaylar,durumlar değil aslında.
Çok uzatmayı sevmiyorum,ne küslükleri,ne hüzünlü ruh halini.
Geçen zaman diliminde değişen sadece benim düşünce şeklim.Haydi diyorum kendime dünya bu,eldeki en değerli an şu an.
İyi düşün,olumlu düşün değiştir ruh halini.
Beklediğin dosttan haber de gelmemiştir,o anki durumlar da değişmemiştir.
Yaş aldıkça bakış açım bu oldu.Dur kendine gel,zaman kısıtlı.
Hayatta neler oluyor demek bencillik belki ama olduğunu kabullenip keyfini çıkarmak,anlamak hayata şükür etmenin bir yolu.
Ne kadar zamanın kaldığını bilmiyorsun ki?
Tek garantin şu an.
Onu da hor kullanma diyorum kendime.

İşte böyle değişen zamanlarda hep güzel bir haber alıyorum gelişmeyi bekleyen.Umarım sonuç iyi olur.


5 yorum:

ayci dedi ki...

birsekilde bir hay haylik durumu - bendeki!

resimli günlük dedi ki...

Belki ruh sağlığı için en doğru düşünme şekli.Ama bazen ne kadar zorlasa da insan böyle düşünemiyor ki..
özlem

yıldız dedi ki...

ayci hay hayyyy

özlem bu düşünce şeklini kaybetmemek adına her gün kendimi zorluyorum yaş aldıkça diyorum ya daha başarılı oluyor insan

Damlo dedi ki...

yeri geloor benim ble bakış açımı değiştirebiliyosun. efsunlu değil düşüncelerin sadece çok değerli ve bi okadar temiz, olumlu!

yıldız dedi ki...

Damlocan utanırım bak şimdi,ama olumlu yönden değiştirebiliyorsam yeri geldiğinde ne güzel işte;))