14 Haziran 2010 Pazartesi

Son günlerde


Hamilelik anneliğe alıştırırmış insanı.Bazı anlarda yavaşlaman gerektiğini öğreniyorsun.Kendinden önce minik bir bedeni umursaman gerektiğini.Hamilelikte yaşadığın uykusuzluklar uykusuz gecelere hazırlık olsun diye sanki.

Kimisi kolay hamilelik zamanları geçirir,benim pek öyle olmadı.En ağırlaştığım günlerde yoktum,yazmadım.Hiç bitmeyecek sandım.Hala hassasiyetlerim devam ediyor.Ama en azından eskisi gibi değil.Koku manyağı oldum resmen.Kokulara karşı hassasiyetim bulantı ve kusmalarımı inanılmaz tetikledi.Her şeyin kokusunu almak gerçekten felaket bir şey.Zaten burnu iyi koku alanlardandım.Bir kaç ay önce herkesi koku yüzünden çıldırttım.Sevgili parfümünü süremez oldu.Annem deli gibi çarşaf değiştirmek zorunda kaldı.Yemekler balkonda pişti.Hala da dayanamıyorum.Mutfağa aylarca giremedim desem.Buzdolabını açınca kusuyordum desem.Yaşadıklarımı bir nebze anlatmış olurum.Neyse ki epey azaldı.Şükürler olsun.

Hamilelikten ötürü kaçırdığımız,atladığımız çok şey oldu.Lostkolik olarak Lostun son 12 bölümünü ancak geçen hafta izledik.Son sezon geldiğinde artık bir çocuğumuz olur izleyemeyiz diyorduk 2-3 sezon önce.Bizim doğmadan izlettirmedi zamanında.Anne olup da bu cümlemi okuyanlar sen daha dur diyecekler eminim.Bir de doğsun dizi neymiş diyecekler.

Sinemakolik olduğumu da yakından takip edenler bilir.Bir çok filme gidemedik.Şimdi onları izlemeye çalışıyoruz.

Bir deniz,tatil planları dönüyor etrafımda.Herkese diyorum bensiz plan yapın.Belki gelirim belki gelemem.Saatim saatime uymuyor.Cumartesi gecesi sırt ağrımdan nefes alamadım.Bütün gece uyuyamadım.Biraz fazla yürüyüp hareket ettim sanıyorum.

Ama bütün bunların içinde en güzeli bebeğimin pıtırık pıtırık hareketlerini hissetmek.Sabah saatleri belli.Artık öğlenleri de faaliyete geçti.Pıtırık pıtırık döndükçe içimde tarifsiz duygular yaşıyorum.


Bu resimde yılbaşında  wish listemde kolaj resimler hazırlamıştım.Otomatik program bu resmi ilk başa atmış.Demek ki bebek yolda,ilk bebek dileğim gerçek olacak demiştim.Gerçekten de ilk gerçekleşen dileğim bebek oldu.İnşallah diğerleri de gerçek olur.

***resim

9 yorum:

Pinky dedi ki...

yüzüyor havuzunun içinde pıtırık pıtırık bebişko :) seneyede denize girer :))

dileklerinin ilki kabul olduysa diğerleride sırada bekliyor demekki. hepsi kabul olsun sırayla inşallah Kelebeğim. bu sene bende yapayım bir liste ;)

Sibelbek dedi ki...

inşallah Yıldızcım, herşeyin bir sırası var işte. bak bücür en çok istenilendi, ilk önce geldi :))))

Damlo dedi ki...

piyuuuv yildiz artık çok kusmuooorr :D

Burcu Çalışkan dedi ki...

bu kadar istenilen bir aileye gelmesi ne güzel sağlıkla kavuşursunuz umarım :))

İkizBebek dedi ki...

bulantılar ve kusmalar hiç bitmeyecek gibi gelirdi bana da ama onlarda geçiyor.Allah tamamına erdirsin.dikkat et kendine.

küçükhanım. dedi ki...

canııımmm!!
uzun zamandır ben de takip edemiyordum senin bloğunu..şimdi bu güzel haberi alınca pek sevindim beenn!!
en zorlu dönemi atlatmışsın, bundan sonrasını da inşallah sağlıklı bir şekilde geçirirsin..
hazırlıkların heyecanlı dökümanlarını buluruz umarım bu sayfalarda ;)

hadi bakalım tazecik annecik, öperim gülyüzünden :*

Deniz dedi ki...

ben de koku manyağı olmuştum, mesela bir lokantaya gitsek, her kokuyu ayrı ayrı alıyordum sanki , kabus gibi... Ama bak sen söylemesen o günleri unuttum bile ,unutuluyor. Çok heyecanlı günler bekliyor seni. Ben de heyecanlandım senin adına şimdi... Güzel kelebek, sevgiler :)

Syhn dedi ki...

ah cnmm.. kokulara hassasiyetin olmasa keşke .. çünkü ne kdr müdahele edeiblirsin ki kokuya.. ama neyseki azalıyormuş. azalıyor değil mi?

lostun hayal kırıklığından bahsetmemişsin ii şeylere odaklanmak lazım tabii haklısın :)
tüm dileklerin hayırlısıyla gerçekleşsin tatlım ;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Her şey daha da güzel olacak Yıldızım Kelebeğim:)