20 Şubat 2010 Cumartesi

Percy Jackson ve Olimposlular:Şimşek Hırsızı


Fantastik filmleri çok severim.Filmin fragmanlarını izleyince ilgi çekici geldi.Dün akşam filmi izledim.Fakat bana Yüzüklerin Efendisinden sonra hepsi yalan dedirtti.
Bu filmde seri kitaplardan uyarlama.Serinin daha 4 kitabı daha olduğu düşünülürse,filmin devamı gelecek.
Hikayeye başlangıç güzeldi.Eski Yunan mitolojisi ile ilintili karakterler,tanrıların insanlarla yaptıkları evliliklerden yarı tanrı çocukların olması.Fakat konu Yunan mitolojisi ile ilintili ise Yunanistanı,Egeyi görmek isterdim.Yer altına giriş için yapılan kovalamacada Las Vegasın olması,yeraltı dünyasına girişin Holywooddan olması belki bu ünlü şehirlerin cehennemle özdeşleştirilip bir gönderme yapılmış olmasına dayandırılmış olabilir.Ama tanrıların kenti Olimposo girişin Empire State binasından yapılması hepten yok artık dedirtti.
Sinemada aksiyon,bilim kurgu izlemenin dışında filmde beğendiğim başka unsurlar yoktu.
Hafta sonu için sinema keyfiniz başka diğer filmlere de göz atın derim.

14 yorum:

ceydabural dedi ki...

romantik komedi ve animasyon çok severim ben
fantastik aşırı ekşınlı filmler izliyemem
eşimde tam tersi :)

yıldız dedi ki...

o zaman bu filmi hiç ama hiç sevmezsin ceydacım;)

stuven dedi ki...

ne çok film izlemişsin. ben hangi birine nasıl yetişeyim:))

yıldız dedi ki...

Stuven evde oturunca insan yetişiyor hepsine,ama çalışınca dediğin gibi;))

Syhn dedi ki...

hımm..
bana göre de değil sanki :)

yıldız dedi ki...

Syhnım sevmezsin bence de;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Yıldızım Kelebeğim, ben bunu nasıl atlamışım tüh:)

yıldız dedi ki...

Olsun kutucum;))

Damlo dedi ki...

indir miyim mi :(

yıldız dedi ki...

Damlo indirmeye zaman harcama hiç

Sibelbek dedi ki...

fantastik filmleri ben de çok severim. bir dönem kitaplarını da çok seri bir şekilde tüketmiştim. Yüzüklerin Efendisi, Matrix (benim için bilim kurgudan öte fantastiktir)'ten sonra Avatar yerini almıştır hitler arasında. Harry Potter'i bile severim düşün artık o kadar delisiyim :D o dünyalarda yaşamak isterdim... gerçekten, gönülden isterdim. bir ejderhanın üzerinde, sert rüzgarı yüzümde hissederek uçmak isterdim. kanatları parıldayan, ışıldayan bir peri olmak isterdim ya da büyüleriyle derman olan bir büyücü...
ne güzel olurdu...

yıldız dedi ki...

Sibelcim saydığın filmlerin ben de hastasıyım,aynı senin gibi fantastik dünyalar beni içine öyle çekiyor ki,gerçek olsa içine dalıp yaşamayı isterdim.Rüyalarımda bile görürüm bazen.Ama en güzel dünya Avatarın içindeki dünyaydı,doğaya bakışları,bulundukları ortam ile harikaydı.O renkli dünyada olsak keşke;)

Unknown dedi ki...

Bende izliycem bende bende :)

yıldız dedi ki...

Mia ben sevmedim,bakalım sen sevecek misin;)