5 Haziran 2009 Cuma

Kelebekler



Kelebeklerin uğuruna inanmazdım eskiden. Fakat kelebek gördüğüm günlerde hep günüm güzel geçti. Belki ben kendimi şartladım, kelebekler şans getirir diye ya da gerçekten şans getirdi.Sonra ne zaman kelebekli bir obje görsem, almaya çalıştım. Takılar, süsler, ev gereçleri. Bu uzun zamandır devam ettiği için çevremdeki insanlar da her kelebek gördüklerinde beni hatırladıklarını söylüyorlar. Onlar da kelebekler beni özdeşleştirmişler.Şu an bunları yazarken boynumda eşimin bana doğum günümde aldığı kelebekli kolyem var. Sıkılınca kolyemle oynuyorum. Şans getirsin diye.Baharları daha çok seviyorum o yüzden. Yolda yürürken bir kelebek görüp mutlu olabiliyorum. Ya da evde, ofiste camdan dışarı bakınca görebiliyorum. Her kelebek gördüğüm günüm güzel geçiyor. Belki tesadüf, belki gerçekten şans getiriyor.Kelebekler ya da her neyse uğrunuz sizinle olsun, hep şans getirsin size...

Hiç yorum yok: